2017. december 30., szombat

FILMAJÁNLÓ: Eszeveszett esküvő

Tegnap egy ismerősömmel megnéztem a Westend mozijában az idén készített Eszeveszett esküvő című francia vígjátékot, amely az Életrevalók rendezőjének új alkotása. A történetet és a film plakátját itt találod:

Hangulatos filmnek tartottam, ugyanis nagyon tetszett nekem a helyszín, ahol játszódik a történet, illetve a filmben elhangzott zenék:



Bepillantást nyerhetünk egy rendezvényszervező és annak csapatának életébe. Megmutatják, hogyan zajlik egy puccos esküvő előkészítése, mit kell csinálniuk, viselniük az est folyamán. Kicsit eszembe jutott a Csengetett Mylord? című sorozat azon részei, amikor a személyzetnek folyton helyt kellett állnia a Meldrum család nevetséges ünnepségein. Kb. ez a kategória volt itt is. Ami nem tetszett a filmben az a folyamatosan visszatérő szélsőséges helyzetek. A vőlegény totál bunkó, lekezelő. Szeretne a középpontban lenni és olyan személységét megmutatni, ami valójában nem jellemző rá. A történetben van egy nagyszájú néger csajszi is, akinek majdnem minden második szava a káromkodás. Bírtam a stílusát, megnevettetett, főleg a viccein, amiket mondott. Nagyon jófej volt a fotós is, aki alaposan megdézsmálta az ünnepi kaják egy részét. Megjegyezte azt, amit korábban én szoktam. Én sem szeretem, amikor épp fotózok a gépemmel valamit és rögtön mennek ugyanazt fényképezni mobillal. Pl. amikor az új 3-as metrót adták át. Egy fényképezőgéppel jobb képeket lehet készíteni. Minden karakternek megvolt a maga humora, szerepe és egyedisége. A rendezvényszervező pasi személyes gondjait is megismerhetjük. Rossz a házassága és közben viszonya van egy nála fiatalabb nővel, aki sok ígéretet kapott már a férfitól. Mindezek mellett persze zajlanak az események és mindenki készülődik a nagy felhajtásra. Meglepetésemre nem nappal, hanem estére szervezték meg az esküvőt. Aki szeretne egy nagyot nevetni, nézze meg a filmet, mert nemcsak szórakoztató, de kreatív is.

B E N 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.