2017. november 21., kedd

Nestlé üzlet a kedvenc helyem központjában

Régóta járok egy különleges boltba, ahol kedvező áron szerzem be a kukoricapelyhet és egyéb csokikat. Aki ismeri a MÜPÁT, és a Nemzeti Színházat az biztos elhaladt már a Nestlé üzlet mellett. Mellesleg a kedvenc helyem középpontjában van. Szeretem ezt a boltot, mert rendesek az eladók és szinte minden van, ami érdekel. Ott szoktam venni Nestlé csokit is, amelyet tej, ét és három csokis változatban árulnak. Valamilyen oknál fogva fehér csoki nincs csak Boci csokiban. Itt lehet kapni továbbá Baci Perugina pralinét is, amelyet Laura Pausini reklámoz Olaszországban.


Számos Nestlé terméket is árulnak, illetve már karácsonyi polcok is találhatóak ahol nagyon változatos a kínálat.



Ebbe az üzletbe főleg olyan emberek járnak, akik a környező irodaházakban dolgoznak, és itt vesznek kávét, ásványvizet, illetve egyéb kiegészítőt. Én amit nagyon szeretek itt venni azok a Corn Flakes-ek. Natúr és csokis ízben vásárolok, amelyeket 2-3 napig eszem. Mostanában a csokisra szoktam rá. Az üzletben készítettem néhány fotót is, hogy lássátok milyen hangulatos:


Nestlé fémdobozos csokiválogatás. Karácsonyra szánt édesség. Ráadásul spanyol szöveggel ellátva.

 Lujzimmal is sokat járok ide, főleg nyáron, aki fagyi szezon van. Nyaranta nagyon sokféle fagylaltot lehet kapni és itt a Nestlében olyan ízűeket is, amelyeket más boltban nem lehet találni. Ha a Nemzeti Színház környékén jártok, térjetek be, mert sok fincsiséget lehet kapni! J

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.