2017. november 17., péntek

Kézi készítésű karácsonyi képeslapjaim


Már október végén elkezdtem előkészíteni a karácsonyi képeslapok tervezését. November elején pedig neki is láttam. Különböző szakaszokban készítettem el az idei ajándéknak szánt képeslapcsodákat. Ezüst ragasztószalagot, ezüst papírkartonokat és arany-ezüst kontúrmatricákat használtam fel. Úgy gondolom, hogy az általunk készített ajándék a legértékesebb, hisz személyre szabott és egyedi. Értékes és jelképes ajándék azok számára, akiket szeretünk.

Az alaplapok elkészítése:








Dekorálás, díszítés:



Az elkészült művek:







Összefoglaló videó:

Terveztem alumínium ezüstből is csinálni, de azt inkább kihagytam. Képeslapot készíteni és tervezni nagy élmény és ajánlom mindenkinek. Kézi készítésű ajándékkal kedveskedni szeretteinknek különleges és egyedi.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.