2017. november 3., péntek

CSOKIBOLT A MAMUT1BEN

Amikor még megvolt az egykori szobám akkor a polcos villámban rengeteg apró csecsebecse és kép volt kitéve. Köztük egy olyan papír aranyrúd, amiben egy nugátszelet volt. A Mamut 1-ben található csokis üzletben vásároltam sok évvel ezelőtt, és amikor az egykori szobámból a jelenlegibe költöztem akkor sajnos tönkrement az aranyrúd papír. Később ugyan vettem még egyet, de az pedig elveszett. Utána már nem terveztem pótolni. Ma, amikor elintéznivalóm volt a Mamutban gondoltam beugrom ebbe a kis üzletbe és totális karácsonyi hangulat fogott el. Már október utolsó hetében kitették egyes boltokban a karácsonyi tárgyakat, holott még november sem volt. Most már persze beléptünk a novemberbe, de kérdem magamtól, miért nem tudnak még várni a karácsonyi dekorációkkal és tárgyakkal? Elég a hónap közepén kezdeni a készülődést. Mindegy, végül is lehetőségem nyílt arra, hogy kinézzek néhány nasit a szeretet ünnepére. Ugyan ez a kis csokibolt kissé drága, viszont van választék. Készítettem néhány csodás képet, mert maga az egész csokirakat (csoki kirakat) lenyűgözött. Eszembe jutott nekem a Dame chocolate című telenovella amiben a főhősnő Rosita Violetaként egy csokis üzletet nyit. Persze a népszerű francia romantikus film, a Csokoládé is beugrott. Az eladónők kedvesek voltak. Mondtam is nekik, hogy mindent, amit szépnek tartok azt lefényképezem. Szeretem gyűjteni az emlékeket. Dove csokit kerestem, de az egyik eladónő mondta, hogy is keresni, mert legutóbb ő 2009-ben evett olyat. Én rögtön mondtam, hogy a Celebration csokikban van mini változatban. Vettem a boltban két mini Toblerone-t. Karácsony előtt tervezek visszamenni néhány különlegességért, amelyet majd a szeretet ünnepén fogok elfogyasztani.


Apró csokik biztos lesznek a megvásárolandó termékek között. J Látogassatok el ebbe a boltba, mert nagyon szép! J

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.