2017. november 24., péntek

KONCERT CD AJÁNLÓ: Alejandro Fernández: Confidencias Reales 2014.

Ma végre megérkezett az újabb CD, amit még november 9-én rendeltem meg. Tavaly sikerült beszereznem Alejandro Fernández: Confidencias című 2013-as lemezét, amelyet a megjelenés évében nagyon megszerettem. Az egyik kedvenc Alejandro Fernández albumom. Ma a 2014-es koncertalbumát sikerült megvennem, amelynek a címe: Confidencias Reales.




Szeretem az élőzenés változatokat is. Ugyan ismerem az eredeti dalokat, viszont maga a koncertes verzió is sok meglepetést tartogat. Egyrészt az előadott számok javarésze hosszabb, mivel különleges bevezetői vannak, másrészt egy extra hangulatot is tartalmaz. Újdonságérzet fog el és ez nagyon jó. A Confidencias Realesnek kétlemezes változata is megjelent, amelyeken extra számok vannak, illetve a koncert dvd verziója is benne van, viszont azt inkább szívesebben nézem a youtubeon. Maga a 2 CD-s változat eléggé drága. Én megelégszem az egylemezessel is. Már idén a Sin Bandera: Una Ultima Vez Encore esetében is az 1 CD-s kiadás mellett döntöttem, mivel a koncertes és más zenei dvd lemezeket kevesebbszer nézem meg, és ha zene megy, akkor azt inkább intenzíven hallgatom CD-ről. 10 évvel ezelőtt még nem volt olyan lehetőség a youtubeon, hogy akárminek a videóklipjeit megnézhettem. 10 éve bizony, ami érdekelt latin zenei dvd annak videó és koncertes változatainak egy részét beszereztem. Volt, amelyeket soha nem tudtam, mivel idővel már nem forgalmazták.

A Confidencias Reales kellemes kikapcsolódás volt, mivel nemcsak a Confidenciasról voltak dalok, hanem más albumról is. A Me olvide de vivírt hiányoltam, mivel Alejandro Fernández az édesapjával énekel a Confidenciason és az a legszebb dal a CD-n. A Hoy tengo ganas de ti szóló változatban található meg ezen a koncertes CD-n, amely egy hanggal lejjebb hallható. Nagyon tetszik, hogy a Jazz stílus keveredik a latin zenével. Alejandro Fernández nagyon különleges lemezt készített 2013-ban és a 2014-es koncertlemeze extra ráadást nyújtott. Az egyik szám nagyon mélyen érintett: 
Szomorú, viszont nagyon szép dal és odavagyok érte! Érezhetőek az érzelmek és nem lehet nem elérzékenyülni. Ez a szép a latin zenében. Megindít bennünk valamit. Előhozza belőlünk az érzelmeket, elgondolkodtat és menedéket nyújt a sérült léleknek. Olyan ez a zenei stílus, mint az autizmus. Egyedi. Az átlagember mindig azt szereti, amit a többség. Ugyanez van a zene világában is.


Piros a pirossal. J Hallgasd meg a spotifyon az albumot, és egyél mellé Nestlé csokit. J A csoki és a latin zene csodás kombináció! J
Testvérek. 
Confidencias (2013.) mellette a Confidencias Reales (2014.)

 A Confidencias Reales fent van a spotifyon: 
 https://open.spotify.com/album/0IJiCGx60Y4LDK6p78uHZy

Ajánlom mindenkinek! :) 

B E N


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.