2017. augusztus 8., kedd

Visszatérés Széplakra

Nagyszerű napunk volt ma Balaton Széplak alsón. Én, István barátom és néhány AURA tag újból lementünk a Balatonra. A vonatunk 10:59-kor indult a Déli pályaudvarról. A jegyvásárlást az egyik társunk megoldotta, így elkerültük a nagy sort. Reggel negyedórával később keltem és épp időben el tudtam indulni. A 2-es metrón nagyon sokan voltak és épp hogy felfértem. A Déli pályaudvaron hatalmas tömeg indult a felszín felé. Közben fülemben egy romantikus Christina Aguilera számot hallgattam, a Pero me acuerdo de ti-t. Az emberek lassan haladtak, én pedig zenével a fülemben a kőfal mellett álltam és vártam, hogy felgyorsuljon. Közben visszanéztem az alagútra és épp egy újabb szerelvény várt. Gondoltam magamban, hogy biztos megakadt a reggeli csúcsforgalomban. Vagy talán a Pillangó utca és az Őrs közötti lassúság miatt volt mindez? A latin zeneszám végére értem pont a felszínre és István barátom már akkor közeledett. Ő is velem együtt érkezett. Később csatlakoztak a többiek. Kétórás volt az út. Útközben csatlakozott hozzánk egy újabb tag, Dávid, aki szeret társasjátékozni és beszélgettünk. Az egyik AURA-s tag édesanyja is velünk tartott. Nagyon kedves volt. Régi típusú vonattal utaztunk. Útközben mikor a Balatont megláttuk akkor elővettem a kamerám és filmeztem.





Megérkezésünkkor helyet kerestünk és egy árnyékos helyre mentünk. Fotózással, újabb filmezéssel folytattam a programom, majd egy nagy fürdés vette kezdetét. Picit hűvös volt, de aztán napközben felmelegedett a levegő. István és én egymásról készítettünk képeket és elkezdtük a közös újabb estiBEN adásokat is.











Az első fürdést követően ettünk. Én egy Gyrost és 3 Nutellás palacsintát ettem. Szerencsére nem kellett sokat várnom mint a múltkor. A jegykezelős társunk azt ette amit én előző alkalommal: Bolognai lángost.


Evés után hosszabb fürdést következett. István barátom és én a derékig tartó Balatonban mászkáltunk, pancsoltunk. Kolos, az egyik társunk is csatlakozott hozzánk. Elmentünk egy stégig ahonnan már mélyült a víz és már a nyakamig is elért. A stégre felmásztunk és jó kilátásunk volt a környékre. Majdnem félórát ott időztünk, majd indultunk vissza a partra. Kolosnak a 17:59-es vonattal kellett mennie, de Istvánnal és a többiekkel a 19:59-es vonattal indultunk csak haza. Tovább fotóztam és újabb csodás pillanatokat örökítettem meg. 







Másfél óránk volt egyet vacsorázni. Lehetőségem adódott pizzát enni. Nagyon finom, vékonytésztás bolognai pizzát ettem. A többiek is pizzáztak. 




Indulás előtt csoportképek is készültek. J




A nap csodás fénypontja
Vacsora után gondoltam megnézem a kis étterem melletti partszakaszt búcsúzóul. Csodálatos látvány tárult elém:


Rögtön szóltam a többieknek is hogy ők is lássák. A rólam készült fotót István barátom készítette:




A képek eredeti színeikben. 



Egy gyors fagyizás után a 19:59-es vonatot sikeresen elértük és 21:46-ra ért be a vonat Kelenföldre. A többiek továbbmentek a Délibe. István barátom és én a 4-es metróval mentünk tovább. Félórával később értem haza.

Nagyszerűen éreztem magam! Jobb volt, mint a múltkori. A csodás élmények videó anyagát majd az estiBEN 54. adásában láthatjátok! J

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.