2017. augusztus 29., kedd

Megújult a blogom!

Eredetileg szeptember 1-től szerettem volna megváltoztatni a blogom külsejét, de végül ma készítettem el. A jelenlegi arculat december 1-ig lesz látható, amikor is egy hónap erejéig karácsonyi ruhába öltöztetem. Persze addig van bő 3 hónap. A blogom előző arculata két évszakot élt meg. Áprilisban az autizmus hónapjakor változtattam át a külsejét. Ideje volt már annak, hogy átalakításokat végezzek. A korábbi bejegyzések listáját a blog alján találjátok meg.

Megváltoztattam a fejlécet is, melynek számos jelentése van:
1) Az életem csupa emlékből áll, melyeknek néhány képkockáit láthatjátok.
2) A képeken jól látható a bezárt világom és a sokszínűség.

3) Az általam tervezett metró e világom és emlékkockák alatt helyezkedik el.

A kék kézlenyomatos háttérkép helyére ezüst ragasztószalagos háttérképet tettem, mely az egyik művem szkennelt változata. A képet átalakítottam úgy, hogy háttérképnek feleljen meg.
 A ragasztószalagos kép, amelyet ezüst TESA szalagból tapasztottam össze a korlátok és elfedés jelképe.

Fogadjátok sok szeretettel a megújult blogot! J

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.