2016. december 22., csütörtök

Epizódból Telenovella

Ma értesültem arról hogy az Epizód magazin új neve Telenovella lesz. Arról is, hogy poszterek, új hírek olvashatóak a dupla számos kiadványban. Megvallom, hogy annak idején, 2001-ben mikor az újság elindult nagyon szerettem, mert nagyon sokoldalú volt és szimpatikusak voltak nekem a cikkek. A 2002-es Big Brother és a Való Világ betörésekor az Epizód egyre kevesebbet foglalkozott a telenovellákkal, és az egykoron általam szeretett Romantica csatorna sorozatairól is csak néhányszor esett szó, mondván hogy külföldi székhelyű TV. Azt olvastam hogy a Magyarországon működő TV csatornák java részét Romániából sugározzák. A Telenovella újságot átlapozva azt láttam, hogy szinte nem is a telenovellákról szól. Írnak róla, de keveset! Akad néhány cikk, de azoknak is nagy része a török sorozatokról szól. Én a török szériákat nem nevezném telenovellának! Ha egy újság Telenovellának nevezi magát, akkor szóljon a telenovellákról! Úgy gondolom, hogy itt lenne a lehetőség arra hogy a magyarok nemcsak a mexikói, vagy a török sorozatokról olvasna hanem más témájú telenovellákról is! Az IZAURA TV-n Venevision sorozat is megy, A fekete özvegy (La Viuda Joven). Én akkor szoktam Epizód magazint venni, hogyha egy jó poszter van benne. Így megéri az árát. Idén karácsony alkalmából az Amor Real, Tres Veces Ana telenovellákból jelentettek meg posztert, mellettük pedig török és a magyar médiából néhányat. Írtak telenovellákról is, amelyet az írás alatt találtok. A nagy mérethez kattintsatok a képre:




A cikkeket olvasva azt látom, hogy nem lényeges híreket ad az újság. Az hogy Ana Brenda kit fotózott le alsógatyában az szerintem magánügy. Nem hír! Gaby Spanic és a TV Azteca közötti konfliktusról nem egyszer írtak! Gaby népszerű színésznő, de nem kellene folyton vele foglalkozni! Vannak mellette sokan mások is akikről érdemes lenne részletesebben írni. A Telenovella magazin, ha valóban méltó akar lenni erre a névre, írjon telenovellákról! A magyar médiás témákkal számos újság foglalkozik: Story, Best, stb. 
Én magam is írok újságot BENovelas néven, amelynek korábbi neve BN Program volt. Egy magánújság, amelynek egy részét itt a blogomban is megosztom cikk formában. Ott olyan témákról írok amelyekről más hazai újság nem foglalkozik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.