2016. december 29., csütörtök

Phil Collins: Both Sides LP

Nemcsak ünnepnapokon, de év végén is meg szoktam lepni magam valami aprósággal. Idén azonban egy nagy aprósággal ajándékoztam meg magam. Karácsonyra Média Markt ajándékkártyát kaptam, amiből 30%-kos kedvezménnyel vettem egy Phil Collins bakelit lemezt. A Média Marktban minden bakelit lemezre 30%-kos engedményt adtak, így ezt kihasználva megvettem magamnak a Both Sides-t, amely az egyik nagy kedvenc albumom Phil Collinstól. Annyira örültem neki! A többi remastered kiadást bakeliten nem veszem meg, de a Both Sides-t nagyon akartam. :) Készítettem képeket a kiadványról. A nagyításhoz kattintsatok rájuk:











Korábbi cikkem a remastered kiadványokról:
http://benlacosta.blogspot.hu/2016/07/take-look-at-me-now.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.