2016. december 6., kedd

Kézi készítésű karácsonyi díszeim

Nagyon szeretek magam készíteni karácsonyi díszeket és kiegészítőket. Nemcsak a fára, de az asztalra is csinálok dekorációt. És mindezeket ezüst ragasztószalagból. Nagyon szépen csillog és szép sima a külseje. Tetszik nekem ez a tárgy. Díszekhez nemcsak a normált, hanem az alumíniumos ezüstöt is használok. Egy régi blogban ahol társszerkesztő voltam egy volt barátommal együtt csináltuk, és tetszett neki az ötletem. Már 4 éve, az esti gimi utolsó évének karácsonya előtt az osztályteremben ülve megpillantottam egy mű karácsonyfát ahol fémes csillag lógott. Levettem és egy papíron körberajzoltam. Mivel a barátom akkor volt pesten, a karácsonyi vásár miatt akkor nálam volt, és egy éjszaka zene mellett csillagokat gyártottunk, amelynek felét hazavitte a családjának, a másik felét pedig megtartottam. Abba a blogba töltöttük fel, ami a volt haveromé volt. Amikor a kapcsolatunk végleg megszakadt, akkor egyedül folytattam az ezüst díszek és képeslapok készítését. 

2012.




2016.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.