2016. december 21., szerda

Az utolsó pillanatban

2013-ban jelent meg utoljára Alejandro Fernándeztől egy lemez Confidencias címmel. Nagyon megtetszett az album. Ismertem a számait, és eltért a stílusa a korábbi lemezeitől. Akciós áron meg tudtam rendelni a neten. A boltvezető mondta korábban, hogy valószínűleg jövőre érkezik meg, de tegnap telefonáltak hogy átvehető a lemez. Ez is import CD, amelyet Magyarországon nem lehet kapni. Ma felkerekedtem és megvettem. Nagyon örültem, mivel hétvégén már karácsony lesz és épp hogy megjött a lemez. Én azok közé az emberek közé tartozom akik még vesznek CD-t. Itt hon sokat hallgatom őket. Ez az Alejandro Fernández album számos emléket idéz fel bennem, és nagyon romantikus. Aki ismeri a Vihar (La Tempestad) című sorozatot, akkor elárulom, hogy a telenovella főcímdala található a lemezen, amelyet Alejandro Fernández ad elő Christina Aguilerával. Az albumon továbbá együtt dalol a legendás Rod Stewart-tal és az édesapjával, Vicente Fernándezzel. A Confidencias 3x-os platina és aranylemez lett Mexikóban.
Alejandro Fernándeznek kétféle zenei stílusa van: a mexikói népzene, a pop. Én az utóbbit, a pop zenei stílusát szeretem. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.