2016. december 17., szombat

Emlék 16 éves koromból



A legutóbbi Eros Ramazzotti cikkemet szeretném folytatni egy nagyon régi emlékkel. 2002-ben vásároltam Eros albumokat kazettán és egyike az 1997-es Eros válogatása volt, amelyet 16 éves koromban vettem meg a Lurdy házban, az akkor még emeleten lévő Alexandra könyvesboltban. Nagyon boldog voltam. Ezzel leptem meg magam a születésnapomra. Sajnos nem tartott sokáig az örömöm, mert a kazetta rossz volt. Bajok voltak a szalaggal és az első 5 dalt tudtam rendesen meghallgatni. Nagyon fura hangokat adott, „szenvedett”. Végül a magnóm bekapta a szalagot és elszakadt. Persze nem volt szívem kidobni, inkább kiszalagoztam. Ez azt jelenti, hogy a menthetetlen kazetta szalagját eltávolítottam a kazettából és az üreset kiállítottam a szobámban díszként. Az Eros kazettát később a nővérem megvette nekem az egykori Violin zenestúdióban, amely kazettákat és CD-ket árult. Így teljesben meg tudtam hallgatni az albumot. Legjobban a Terra Promessa című dal tetszett az Eros válogatásról. Beleszerettem a dalba 16 évesen és óriási kedvencem lett. Csak évekkel később tudtam meg hogy ez a szám egy új verziója az 1986-os eredetijének. Velem egyidős dal ráadásul! J Az is kiderült számomra évekkel később, hogy az Eros válogatáson lévő slágerek egy része új változat. Az 1993-as Cose della Vita-t Tina Turnerrel, a Musica é-t pedig Andrea Bocellivel énekli Eros Ramazzotti. A neten sokat hallgattam ezeket a dalokat, de megláttam nagyon kedvező áron az Eros válogatást és úgy döntöttem, hogy megveszem. Még akkor is, ha egy részük megvan más CD-ken. A Cose della vita című számnak az eredeti változata tetszik, amikor Eros egyedül énekli. Hangulatosabbnak tartom azt a verziót. Az Eros válogatást hallgatva sok szép emlék jut eszembe abból az időből, amelyek boldoggá tettek. Az album CD korongja ezüstös, vagyis ezüst album. J




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.