2024. március 11., hétfő

KELLEMES MEGLEPETÉS(EK)

Találkoztam Flóriánnal, az egyik Horrorszkópos taggal március 8-án. Nagyon örültem ennek, mert amikor a Horrorszkóp találkozón részt vettem akkor egészen jól elbeszélgettünk. Nemcsak vele, hanem még néhány emberrel. Remek is volt a hangulat. Flóriánnal ezután leveleztünk és most pénteken újra találkoztunk. Azt beszéltük meg, hogy megmutatom neki a Fantasmania üzletet, amely a Klinikáknál van. Flórián még sosem volt ebben a boltban. Ő is nagy horror rajongó.

Rég voltam a Fantasmaniában. Nagyon érdekelt a Halloween ends figura. Szerettem volna élőben is megnézni. Volt belőle. Érdekes, a 2018-as Michael Myers figura is kapható volt. Rengeteg újdonságot láttam. Minden volt mi szem szájnak ingere. J


























A Halloween ends figura tetszett. Nem biztos, hogy megveszem, mert már három Michael Myers figurám is van. Ráadásul elég drága sajnos. A kiadvány érdekes, bár hiányolom Corey pótfejét, hiszen a filmben ő gyilkolt a legtöbbet. J Simán lehetett volna egy ilyen pótfejes tartozék. Flórián Star Wars rajongó. Régebben a Tini Ninja teknőcökért is rajongott. Lefotóztam neki a figurákat. J 

Nézegettük a képregényeket. Egy Batmanes tetszett nekem. Gázlángfényben címmel. Megvettem, mert Hasfelmetsző Jack volt a témája. Szeretem ezt az esetet. J Sokat olvastam és néztem róla dokumentumfilmeket. Kedvező áron jutottam hozzá. Csak 1200 Ft volt. Nagyon rég nem vettem képregényt magamnak. Amikor gyerek voltam a Mumin, Garfield és a Donald kacsa magazinokat gyűjtöttem. J




Flórián és én később az Mg Records-ba mentünk. Mekkora meglepetés ért! 38 ezerbe került a Marco Beltrami féle Sikoly filmzenei bakelitlemezes csomag. Nem vettem meg, mert nagyon drága! Ennyiért nem vásárolnám meg. Egyszerre ez egy vagyon! Szívesen megvettem volna a CD-s változatot, de sajnos az nem kapható! L Pedig annak jobban örültem volna. Flóriánnak van egy kedvenc együttese, a Simple Plan. Ő Bécsben a koncertjükön is részt vett és találkozott a tagokkal. J Dedikált plakátjai is vannak. Belehallgattam a zenéjükbe, ám nem az én világomhoz tartozik. Láttam belőle bakelit kiadást. Flóriánt lefotóztam vele. Én a Sikolyos bakelitcsomaggal szelfiztem. J



Volt a kék színű 2 lemezes Tina Turner bakelitlemezekből, ill. láttam a Bruce Springsteen: Born in the U.S.A-t. A CD változatát 20 éve vettem meg. Azon a napon amikor Hector Montaner: Amor del buenóját megvásároltam. J Szintén 20 esztendeje szereztem be a Tina Turner válogatást és a Kylie Minogue: Body Langueage albumot CD-ken, amit most bakeliten piros színben kiadtak. 2004-es.








Tina Turnertől a posztumusz válogatását is láttam, ami csak egylemezes. Nem volt drága, de nem akartam megvenni. Láttam egy Mariah Carey lemezt is, melyen csak egyetlen szám volt különböző változatokban. Az is nagyon drága volt. Nem vettem volna meg, mert Mariah Carey-től a klasszikus dalait szeretem. Az újakat már nem.

Újabb kellemes meglepetés ért, amikor a magyar zenei részlegbe érkeztünk Flóriánnal. Ott nemcsak magyarok, de komolyzenei CD-k is vannak. Megláttam az Il Divo új albumát, a XX-et. (20. aniversario). 5990 Ft-ba került! Megvettem! Alig hittem el, hogy kapható az új lemezük, mert Tamásnál nem láttam a katalógusban. Úgy örültem az Il Divo új lemezének. Most már Carlos Marin nélkül folytatta a csapat, hisz az énekes Covidban hunyt el. L








A CD kiadás digipakkos, egyszerű. L Meglepődtem ezen, mert az Il Divo korábban műanyagtokos változatban forgalmazta a lemezeit. Arany színben megjelent az XX bakeliten is, de azt nem láttam a boltban. A CD bőven elég. 12 újabb ismert dal került feldolgozásra. Köztük a Despacito, ami nagyszerűen sikerült! Az Il Divo remekül felturbózta. Épp úgy, mint anno Adele dalát, a Hellót, melyet az Il Divo spanyolul, Hola címmel dolgozott át. Ezt szeretem nagyon az Il Divóban, hogy sok ismert dalt feldolgoz romantikusabb formában, néha spanyolul. J

A The Power of Love is kapott egy félig spanyol, félig angol feldolgozást. Emlékszem anno Zámbó Jimmy is átdolgozta magyarul a Best of 1-es válogatásalbumán Rám a szívem vigyáz címmel. J Én akkor szerettem meg ezt a számot. J Tetszett a Hoy tengo ganas de ti is, amelyet nemcsak Alejandro Fernándeztől, de Ricardo Montaner előadásában is hallottam. Egy Whitney Houston dal is kapott egy spanyol nyelvű feldolgozást. Az I have nothing, No tengo nada címmel lett megcsinálva.

Megvallom féltem attól, hogy Carlos Marin utódja, az új srác nem fog jól énekelni, de egész jól csinálta. Nem fogom Carlos Marinhoz hasonlítani, mert ő nem Carlos Marin. Amikor Budapesten legutóbb itt volt az Il Divo, akkor már az új énekes tartott a csapattal. Carlos Marin emlékkoncert volt. De már nem érdekelt. Egyszer voltam Il Divón, de többször nem akarok elmenni. Engem az zavar, hogy Carlos Marint lecserélték, ami nekem eléggé rosszul esett. Akkor is, hogyha már meghalt. Az Il Divo folytathatták volna hármasban. A Bee Gees tagjai, a Gibb fivérek sem pótolták elhunyt testvérüket. Az Il Divónak tiszteletben kellett volna tartaniuk Carlos Marin tragikus halálát. De ez az én véleményem. Mindezek ellenére nagyon érdekel az Il Divo további zenei karrierje, de koncertre már nem megyek. A zenei oldalukat fogom csak nézni. Szerencsém volt anno, hogy részt vehettem egy olyan előadáson, amelyben Carlos Marint élőben láthattam. Először és sajnos utoljára. L

Érdekes volt ez a CD. Nagyon tetszett nekem. Még persze többször meg kell hallgatnom, hogy megszokjam. Mivel hirtelen jutottam hozzá az albumhoz, csak később rajzolok neki plakátokat. Azt tervezem, hogy arany papírt veszek és készítek egy különleges rajzot, melyben Carlos Marint ki fogom emelni! Az Il Divo idén 20 éves!

Flóriánnal leültünk az Mg Records-ban. Sajnos keményen kiizzadtam. L Szerencsém volt, hogy lehetett kapni 1000 Ft-os pólókat, így vettem egyet. Pánikoltam, nem is kicsit. L  De szerencsére nem lett baj. Beszélgettem Flóriánnal a horrorfilmekről. Ő is ismerte a kedvenc sorozataimat. J Anno ő is látott néhány telenovellát aminek örültem, mert ezekről is tudtunk beszélgetni. Úgy elment az idő. Zárásig maradtunk. A 3-as metróig elkísértem, én pedig hazasiettem. Nagyon jó volt ez a beszélgetés. Természetesen lesz folytatás. J

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.