2020. december 16., szerda

MESECUKRÁSZDA

A Nándori cuki egyike a családom kedvenc cukrászdájának. Nővérem sokat jár oda, amikor feljön hozzánk, hogy meglepjen bennünket finom süteményekkel. Én leginkább nyáron szeretek arra járni, amikor a finom sárgabarackos fagyit keresem. Sajnos a meleg napokon nem mindennapos. És szeretem a tejbegrízes, legényfogó sütit is.

Idén nincs sajnos a koronavírus miatt vásár, ez pedig berántotta magával a szokásos kürtöskalácsozást is. Szerencsére a facebookon olvastam, hogy a Nándori cukrászdában nemcsak kürtöskalácsot, de mást is lehet kapni. Fogtam hát Dezső fényképezőgépét és nekiindultam, hogy megörökítsem a cukrászdában lévő karácsonyi hangulatokat.












Örültem nagyon, hogy mégsem vehetett el mindent a covid, mert egy karácsony szóljon a szép színekről, mesebeli hangulatról. Szerencsémre nem voltak sokan, csodálatos képeket készítettem emlékbe és ez felért egy vásári hangulattal. A cukrászdát kívülről is lefotóztam, másnap pedig szerencsém volt megkóstolni a Nándori féle kürtöskalácsot is. Szerencsére idén nem maradt el a kürtöskalácsozás! J












Hiányzik az éves vásári látogatás. Főleg az óbudai. Mikor tavaly a fotóklubbal elmentem és fotóztuk az ottani vásár pillanatait felejthetetlen élményben volt részem. Dezsőtől utólag megkaptam azokat a képeket, amelyeket a speciális géppel csináltam, így most ide, ebben a cikkbe rakom azokat.

















Megosztom extraként a tavalyi cikkemet az eseménnyel kapcsolatban:

http://benlacosta.blogspot.com/2019/12/latogatas-az-obudai-karacsonyi-vasarban.html 

Véleményem szerint a legszebb az óbudai vásár. A Vörösmarty téri nagyon drága, ráadásul nem olyan hangulatos, mint annak idején volt. A bazilikai pedig túl kicsi, kevés a megfelelő választék. Az óbudai vásárban sok minden van. Foglalkozások is zárt térben, különleges díszkivilágítások az utcai téren.

A Nándori cukrászdára visszatérve tervezem megkóstolni a szilvalekváros bejglit, mert még sosem ettem olyat. Szeretek mindenféle új ízt kipróbálni. Sajnos szeletben nem árulták, pedig megkóstoltam volna. Érdemes ellátogatnia mindenkinek a Nándoriba, ha finom süteményeket akar enni, mert isteniek a sütik. Főleg a szép hangulat miatt, ami felér egy mesebeli élménnyel és csodával.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.