2020. január 1., szerda

ÉV VÉGE, ÉV ELEJE


Elhatároztam, hogy innentől kezdve nem fogok év végi összesítőt írni, mert aki eddig olvasott jól tudja, hogy 2019-ben mik történtek velem. Már aki csak olvasott és a blogbéli információk alapján tudott rólam ezt-azt.

Boldog újévet kívánok minden olvasómnak! A 2020-as év, a zene éve kezdetét vette éjfél óta. Nagy változások lesznek ebben az esztendőben. Egyelőre dolgozok az új arculaton, amely idővel majd közzé lesz téve a blogban. Maga a blog témája is átrendeződik. Sajnos a 2019-es szomorú események, amelyek politikailag befolyásolták sorstársaim életét eléggé megviseltek nemcsak engem, de bajtársaim is. A politikai témát mellőzni akarom, mert a szakembereim szerint nem tesz jót nekem, ha idegesítem magam. Hisz a politikai rosszakarók pont ezt akarják! Csak akkor lesz újabb cikk e témával kapcsolatban, ha közvetlenül velem történik valami baj. Akkor aztán nem lesz hallgatás. A szólásszabadságom megvan és senki sem veheti el tőlem! A 2019-es változás éve nem úgy alakult, tehát ahogy szerettem volna, de minden ami tavaly kimaradt, most idén 2020-ban pótlásra kerül.
1)      Heti 2 nap edzés
2)      Normál étrend kialakítása
3)      Rendes alvásidő
4)      Kevesebb cukor
5)      Csak a jó dolgokra kell összpontosítani
és persze a többi személyes, nem nyilvános. Nem fogom kiadni magamat és nem szándékozom átadni magam a letargiának sem.

Nem sokkal éjfél után hivatalosan is megnyitottam a zene évét, amelyhez egy videót is készítettem.



Annak főleg örülök, hogy hátrahagytam egy évtizedet és elindult az újabb. Kevesebb lemezt fogok venni, hisz nemrég megtudtam, hogy a youtubeon fent vannak egész albumok, így bátran lehet böngészni. Csak a nagy kedvenceim új lemezeit veszem meg majd.

2019 szilvesztere
Lujzim és Gömbim nálunk voltak szilveszterkor. Hoztak pár szilveszteri dekorációt is, amelyek mellé elővettem az én szilveszteri cuccaimat. Most kevés szerpentint használtam el.


A konyhában később készítettem leveles tésztás és sajtos virslit is. Idén újítani akartam az ünnepi vacsorát illetően.



Készítettem kenceficét is hozzá. A Halloween-ről megmaradt sütőtökös ketchuphöz mustárt és fűszer sót adtam, majd elkevertem és az elkészült krémmel megkentem a levestésztát. Ezután a virsliket feltekertem. Paradicsomot raktam rá, majd sajttal megszórtam.


Külön készítettem sült virslit is, amelyhez extra kenceficét készítettem, majd miután összekevertem a virslivel, akkor a tepsibe rakva újabb sajtszórás következett.



Az eredmény tökéletes volt! Éjfél előtt azonban már mindenki aludt, mert a szüleim és a gyerekek fáradtak voltak. Egyedül vártam meg az újévet. Persze hangos petárdázás és tűzijátékozás volt. Ez egyébként veszélyes, hisz az állatok, szívbetegek kerülnek veszélybe és vannak olyan autisták, akiknek a hallásuk sokkal nagyobb az átlaghoz képest. Nem sokkal a zene év megnyitója után kis esti bulizásba kezdtem. Elbúcsúztattam a karácsonyt is.



A vízkeresztet követően bontom majd el a karácsonyi dekorációkat, és decemberig nem veszem elő. A ledes fények azonban maradnak.



Mascaras
Az újév reggelén elővettem a Flying Tygerben vásárolt zenés fejdíszeket, majd Lujzimmal azokkal játszottunk. Az idei zene évére vettem.








Ezekkel a fotókkal kifejezem a zenei sokszínűségem és persze az én sokszínűségem is. Nem fogom soha tagadni, szégyellni, hogy a szép zene szerelmese vagyok. Két jubileumi lemezt is meghallgattam. Az egyik Phil Collins: Serious Hits Live…1990, majd a 2000-es Alejandro Fernández: Entre Tus Brazos című albuma. Az egyik 30, a másik idén 20 éves!

Úgy érzem sok minden lesz idén is. Reménykedek abban, hogy csupa jó dolgok várnak rám.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.