2018. december 31., hétfő

2018-as visszanéző


Az idei év utolsó bejegyzése következik, amelyben összefoglalom mindazt, amelyek ebben az esztendőben történtek. Szokásos módon járok el idén is, csakis a megosztható információkat teszem közzé.  

2018. JANUÁR
·         Az estiBEN második évadát elkezdtem, de aztán abbahagytam, mert rájöttem, hogy a   műsorozatomnak nincs jövője.
·         Megépítettem életem első hóemberét.
·         Megismertem a Suhanj! edzőtermet, ahova elkezdtek járni tornázni.
·         Az év első CD vásárlása egy korábbi Pablo Alborán lemez, a Tanto volt.

2018. FEBRUÁR
·        Máté barátommal elmentem egy uszodába, ahol élményfürdő is volt. Ott találkoztam a középiskolás irodalomtanárnőmmel.
·       Megrajzoltam Alejandro Sanz +ES+ koncertjének tiszteletrajzát.
·  Nővéremmel, édesapámmal és Lujzival elmentünk a Budapest Sportarénában   megrendezett Fonográf koncertre.
·     Megvásároltam Alejandro Sanz: Sirope című albumát, valamint a Más 20. jubileumi kiadását, amely egy autikék bakelit lemezből, 4 CD-s kiadványból, kiskönyvből és képekből áll.
·       Megrendeztem a fények éjszakáját.
·    Budapesten végleg kivonták forgalomból a 3-as metró vonaláról a régi, kék szovjet szerelvényeket. Azóta csak a „pandák” járnak.

2018. MÁRCIUS
·     Új mp3 lejátszót veszek, amihez se memóriakártya, sem pedig fülhallgató nem volt.  Szerencsére rendelkeztem ezekkel a kiegészítőkkel.
·         Lujzimnak megvettem a firkáló teknőcöt.
·         Elkezdtem tervezni a 2020-as zenei év logóját.
·         20 évfordulója volt az 1998-as nyilvános fellépésemnek a Múzeumkertben.
·         Édesapámmal megnéztük a Delila című előadást a Centrál Színházban.
·         Megépítettem a Tren Fantasma mini szellemvasutat a polcos villámban
·         Megjelent Laura Pausini: Fatti Sentire című albuma, amelyet CD-n és átlátszó bakelit lemezen is megvettem.
·        Különleges húsvéti tojásokat készítettem.

2018. ÁPRILIS
·         Idén már nem vettem részt az autizmus világnapi sétán. Az ezzel kapcsolatos filmet,    a Más-t sem fejeztem be, amelyet korábban elkezdtem.
·         Csináltattam egy Alejandro Sanzos pólót, mégpedig a +ES+-osat.
·         Utolsó alkalommal mentem el egy újabb Fiúk ketten előadásra.
·         Megnéztem az 1985-ös Maszk című filmet, amelyben Cher játszik.
·       Megvettem az Il Divo együttes 2 lemezes válogatáslemezét, amelyben sok ismert szám feldolgozása hallható.
·      Csatlakoztam a Fórumszínházas közösségbe, ahol egy 10 hetes alkalmakból álló dráma órához hasonló alkalmakon vettem részt. Az év egyik legnagyobb kihívása volt számomra.

2018. MÁJUS
·         Anyák napjára papírvirágokat készítettem
·         István barátommal Bécsbe utaztunk, ahol sok mindent megnéztünk. Főleg a metrókat.
·  Én, édesapám, nővérem és Lujzi megnéztük a Hófehérke musicalt a Budapest Sportarénában.
·        Megvettem Ricardo Montaner 2002-es albumát, a Suma-t.

2018. JÚNIUS
·         Megvettem Laura Pausini: Primavera in anticipo című albumát.
·    A legszomorúbb hónap: Laci barátom barátságának elvesztése történt. Édesanyám születésnapján.
·         A Fórumszínházas csoportommal felléptem.
·     A Pride hónapjában egy egyalkalmas művészetterápiás foglalkozáson vettem részt, ahol számomra egy kellemetlen ismerős is ott volt.
·        Megváltoztattam a BENovelas magazinom logóját.

2018. JÚLIUS
·     István barátommal elautókáztunk Nagybörzsönybe, majd ugyanebben a hónapban a Velencei-tóhoz is elmentünk.
·        Megvásároltam a Nyírd ki ezt a naplót! című könyvet, ahol sokféle feladatot találtam, de önkényesen bizonyos dolgokat megváltoztattam benne, hogy az ízlésemnek megfelelően alakítsam ki a könyvet.
·     Megvásároltam Sandoval: Lo que siempre sonamos ser című albumát, amelyből egy darab volt csak és csak ez a lemez.
·        Megnéztem az Amityville horrofilmeket, amely egy gyilkos házról szól.
·        Újra megnéztem a Halloween filmeket.

2018. AUGUSZTUS
·         Sok év után visszatértem az Orczy kertbe, amelyet teljesen felújítottak.
·         Enni adtam egy kéregető autista fiatalnak a Fővám téren
·        Egy csoporttal látogatást tettem a Podmaniczky kastélyban, de utána kellemetlenségek értek.
·         Megvettem Laura Pausini: La mia risposta című lemezét.
·         Családommal 4 napra Zalakarosra utaztam, ahol sok képet és videót készítettem.
·      Megjelent az Il Divo együttes új lemeze, a Timeless, melyet megvettem és újabb ismert számok feldolgozása volt rajta.
·        Egy eszméletlen nőre vigyáztam miközben úton volt a mentő.
·        A BENovelas magazinom 3. születésnapját ünnepeltem meg Lujzimmal.

2018. SZEPTEMBER
·         Lemezek hónapja. Ebben a hónapban nagyon sokat vásároltam.
·   Elmentem az Il Divo budapesti koncertjére, amely nagyon tetszett. A Budapest Sportarénában volt a Timeless című album lemezbemutató koncertje.
·   A digitális fényképezőgép helyett az újonnan kapott iPhone telefonomat kezdtem használni, amelyben Snapchat is van. Azóta a telefonommal fotózok.

2018. OKTÓBER
·      Megjelent egy speciális Phil Collins 4 lemezes könyves válogatás, illetve egy ABBA dalokat tartalmazó Cher album. Mindegyiket megvettem.
·  Nővéremékkel a Normafánál piknikeztem, ahol sokat használtam a telefonom panorámás képes alkalmazását.
·    Elmentem Presser Gábor koncertjére a Budapest Sportarénába. Ugyanebben a hónapban egy Andrew Lloyd Webber előadáson is voltam, szintén a Sportarénában.
·         István barátom 30 éves lett. Ennek alkalmából különleges születésnapot csaptunk.
·         Halloween gipsztököket kezdtem csinálni.
·      Kezdetét vette a szobám felújítása, amelyhez náthásan kezdtem hozzá. A felújítás során a CD-s polcom új ezüstös bevonatot kapott, és a falak nagy részét újra kellett festenem.
·      Végre bemutatták a legújabb Halloween filmet, amelyet idén forgattak le. A magyar premier napján mentem el sógorommal megnézni. Nagyon jó volt.

2018. NOVEMBER
·         Lezajlott a BENovelas Halloween és a halottak napi megemlékezések.
·         Nővéremékkel a Skanzenbe látogattunk.
·         István barátommal az év utolsó autós kirándulására mentünk, Kemencére.
·        Megvettem a 2018-as Halloween filmzenéjét, illetve Barbra Streisand: Walls című új albumát.
·     A hónap végén kezdtem el a karácsonyi készülődéseket, pl. a BENovelas Navidad dísztábla készítését.

2018. DECEMBER
·         Lezajlott a BENovelas Advent
·        Megjelent Eros Ramazzotti új albuma a Vita ce n’e amelyet CD-n mikulásra, bakeliten karácsonyra megkaptam.
·       Nővéremmel és Lujzimmal megnéztünk a Grincs című rajzfilmet a moziban.
·    Az Il Volo együttes először lépett fel Magyarországon. Megnéztem a koncertjüket a Budapest Sportarénában.
·     Megjelent Laura Pausini: Fatti Sentire Ancora könyvmagazinja, amelyben az idei Circo Massimo koncert dvd, és a Fatti Sentire album van benne egy extra dallal. 
·         Életem első mézeskalács házikóját is elkészítettem.
·  Egyik kedvenc énekesem Alejandro Sanz 50 éves lett december 18-án. Két tiszteletrajzot is készítettem ennek alkalmából.




2018 ezüst albuma
Laura Pausini idei Fatti Sentire albuma nyerte meg a 2018-as ezüst minősítést, amely már egy latin grammy díjat is kapott. Szoros versenyben volt Eros Ramazzotti szintén új lemezével, de végül a Fatti Sentire volt az az album, amely a legjobb lett.

Tiszteletrajz az idei ezüst albumnak

Íme a Fatti Sentire legjobbjai: 
Il Coraggio di Andare (Fatti Sentire) (con Biaggio Antonacci)

Non é detto

Frasi a metá


Fantastico


La Solución (Con Carlos Rivera) 


2018 zenei újdonságai
Bár ennél sokkal több jelent meg, idén mégis ezeket vásároltam meg az újak közül. A Pausinin kívüli új albumok közül is sok új kedvencem lett: 

Cher: One of us (Dancing Queen)


Eros Ramazzotti: In Primo Piano (Vita Ce n'é)


Eros RamazzottiHo Bisogno di te (Vita Ce n'é)


Barbra Streisand: Walls (Walls)


John Carpenter: Halloween Triumphant (Halloween soundtrack 2018.) 


Sok minden volt ebben az évben. Voltak jó, de mellette rossz események. Remélem 2019-ben jobb lesz minden. Én legalábbis szeretném. 2019 nálam a változás éve lesz.



 

B.U.É.K!!!

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.