2018. augusztus 5., vasárnap

CD AJÁNLÓ: Laura Pausini: La mis risposta (1998.)


Ma rábukkantam a Duna Pláza Média Markt üzletében Laura Pausini 20 éves lemezére, a La Mia Rispostára, melyet megvásároltam. Örültem neki, mert korábban már láttam a boltban, csak épp nem volt nálam annyi pénz hogy megvegyem. Mikor lehetőségem nyílt volna rá már nem volt. Lehet csak én nem találtam meg.



Laura Pausini: La mia risposta című lemeze 20 éve, 1998-ban jelent meg, amely az énekesnő negyedik albuma. Eltér az első albumoktól. Nevezhetném nyári lemeznek, mert a fiatalság, a világoskék égbolt színei láthatóak a CD borítóján, illetve dallamai fiatalosak, erőteljesek. Ezen az albumon hallható az It’s not goodbye című dalának olasz változata, az In assenza di te, melynek új verziója 2013-ban készült ez a feldolgozás lett az egyik kedvenc dalom Laurától.  A CD füzet is tele van képpel:





 

 Az album utolsó számát, a Looking for an angelt Phil Collins írta, amelyet nagyon szeretek és dalt 2014-ben ismertem meg.



A La mia risposta spanyol változatban is megjelent, melynek címe: Mi Respuesta. Az album sajnos nincs fent a spotifyon, de a lemez dalai elérhetőek a youtubeon.



B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.