2018. augusztus 31., péntek

3 ÉVES A BENOVELAS ÚJSÁGNAPLÓM!

2015. augusztus 30-án készült el a BENovelas (korábban: BN Program) első száma, amelyben csak egy bevezető szöveg volt, mellette a kitalált TV csatornáim műsorai. A következő számokban már több mindent beletettem, végül kialakítottam egy újságnaplót.

M á s ,   m i n t   e g y   s z o k v á n y o s   ú j s á g
Volt időszak, amikor kézzel írott naplót vezettem, de aztán meguntam és abbahagytam. Kár volt érte, mert nagyon részletesen leírtam mindazt, amely egy adott napon történt velem. A BN Program nevét 2016-ban hagytam el, és az újságom új neve: BENovelas lett. Művésznevem Ben Lacosta, de rövidítve BENovelas. Sokan neveznek engem Bennek, és mivel sok novellát, sorozatot írtam akkoriban azért hozzáolvasztottam a novelas jelzőt. Így lettem BENovelas. Az újságban található cikkek rövidített változata megtalálható a blogomban, azonban a bővített, személyesebb tartalmú írások kizárólagosan a BENovelas magazinomban olvashatók, melyeknek jelenlegi számait csak megbízható kezekbe adom, de úgy, hogy a személyes szakaszát átmenetileg lezárom egy kapoccsal. Meghúzok egy határt mindenhol, mert nem áll szándékomban kiadni magam sem a neten, sem bárhol másutt! Ez egy ezüstszabály, melyet muszáj betartani, hogy a világom rendje megmaradjon. Sajnálatos módon sok ember követi el azt a végzetes hibát, hogy búját, baját kiteregeti a világhálóra és aztán csodálkozik azon, ha támadásokat kap, vagy épp ráharapnak a média dögkeselyűi. Volt időszak, amikor én is sok mindent leírtam a blogomban, de aztán megtanultam, hogy ezt nem szabad. A BENovelas magazinomban fotóim, verseim, novelláim, személyes gondolataim találhatóak, illetve a cikkeim, melyek a blogban is olvashatóak. Az újságom további részében a kedvenc zenei, filmes és sorozatos témák találhatóak. Ha megjelenik egy olyan CD, amit Magyarországon nem forgalmaznak, arról részletesen írok az újságomban, valamint bemutatom az adott lemezt és az énekesekről is írok. Pl. Alejandro Sanz, Laura Pausini és még sorolhatnám. Az újságom utolsó szakasza a kitalált TV csatornáim részletes műsora, ahol nem évadok szerinti epizódszámokat írok. Természetesen a netre megosztott TV műsorokat is korlátozva teszem közzé. 
A z   „ ü n n e p s é g ”
Minden évben meg szoktam az ünnepelni az újságom. 2016-ban egyedül, de tavaly és idén már unokahúgommal, Lujzimmal. Ilyenkor az adott évad újságjaimat rakom ki az ágyamra, illetve azokat a CD-ket, melyeket az utóbbi időben vásároltam.
Egy nappal korábban pedig megcsináltam az évfordulós dekorációit is, melyek szeptember 2-ig lesznek kitéve. 




Tavaly Vienetta jégkrémmel, idén Carte D’or kókuszgolyós fagyival ünnepeltünk. Külön vásároltam egy ezüstös csillogású 3-as számú gyertyát, illetve fagylalttölcséreket, mert sokkal jobb úgy, hogy nem kell az üvegkelyhet elmosni. Pezsgő helyett kékszőlős itallal történt a koccintás. Természetesen a szép zene sem hiányozhatott. 


Az ünneplés után Lujzimmal játszottam. Nagyon jól sikerült a délután és a kókuszos fagyi is sikert aratott.

 E l ő k é s z ü l e t e k
A BENovelas magazinom születésnapja előtti napokban kicsit átrendeztem a CDs polcom. A legfelső szint sajnos nagyon poros és koszos volt. Az egykoron kapott marcipánfiguráim is tönkrementek és kénytelen voltam kidobni azokat. A polcon lévő videókazettákat pedig más helyre tettem. A CD-imet egy sorral feljebb pakoltam, majd elrendeztem úgy, hogy a kategóriák kényelmesen válthassák egymást. Ez azt jelenti, hogy nincs külön polc már a latin és a többi műfajú lemezeknek, hanem egy adott sorban egy műfaj mellé kerül a többi. 

A legalsó polc átmeneti ideig olyan lesz amilyen most, de idővel az új CD-k kitöltik ezt a részt is. Utána nem tudom hogy fogom tárolni a jövő albumait. Erre külön megoldást kell keresnem. Tartottam egy CD számlálást is:

1 lemezes: 225
2 lemezes: 27
3 lemezes: 2
4 lemezes: 1
maxi: 14
darabszám (tok): 269 CD
darabszám (lemezek száma): 309 CD

A   d e k o r á c i ó
Amikor Lujzim 5 éves lett akkor a nővéremmel színes papírokat vettünk, melyekből születésnapi dekorációt akartam készíteni, ám nem volt rá idő, így a papírok megmaradtak. Az újságom születésnapjára felhasználtam ezeket a papírokat.
A polcos villám is kapott a dekorációból, de mellette csillagdekoráció került az „ezüstpadlóra”. Az újságom születésnapjának estéjén pedig újabb fényjátékot csináltam, melyhez az összes világítós csodáim felhasználtam.








Jól sikerült az ünnepség és pont a hónap végére. J 1 héttel korábban készítettem egy videót ennek alkalmából, melyet csak itt a blogomban osztok meg:


B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.