2024. február 18., vasárnap

Szkennelt régi újságcikkek a múltból

Végre összegyűjtöttem és szelektáltam azokat a régi újságokat, újságrészleteket, melyeket anno az előszobaszekrény tetejéről vettem le. Csak a blogban, összerakva, rendszerezve mutatom meg ezeket. Aki nosztalgiázni szeretne és elolvasni régmúlt újságcikkeket filmekről, sorozatokról és zenékről az jó helyen jár! J

TV SOROZATOK MAGAZIN:









---

EPIZÓD MAGAZINOK: 










































































Posztereket is beszkenneltem, melyek A3-as méretben letölthetők:




























---

STORY MAGAZIN: 
















































































































---

AKTUELL:














---

BLIKK EXTRA:







---

KISKEGYED:


A randa szót nem írtam volna a cikkbe, mert az bántó stílus!





---

EGYÉB ÚJSÁGOKBÓL:





















---

SZÍNES RTV SOROZATKALAUZ:




















---

TVR HÉT EXTRA: SOROZATOK:













---

ACASA MAGAZINOKBÓL:





---

SIKERES NŐK MAGAZIN:








---

VOX MAGAZIN:



---

Végre összegyűjtöttem és szelektáltam azokat a régi újságokat, újságrészleteket, melyeket anno az előszobaszekrény tetejéről vettem le. Csak a blogban, összerakva, rendszerezve mutatom meg ezeket. Aki nosztalgiázni szeretne és elolvasni régmúlt újságcikkeket filmekről, sorozatokról és zenékről az jó helyen jár! J

Nem a teljes gyűjtemény, mert máshol megosztottam már a többit:

https://benlacosta.blogspot.com/2018/05/regi-telenovellas-szkennelt-cikkek.html

https://benlacosta.blogspot.com/2016/12/epizodbol-telenovella.html

https://benlacosta.blogspot.com/2023/02/szkennelt-archivumok-csak-blogban.html 

A biztonság kedvéért sok szkennelt újságcikk ebben a bejegyzésben is megtalálható. 

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.