2022. augusztus 27., szombat

GYILKOS HALLOWEEN (HALLOWEEN KILLS) MICHAEL MYERS NECA FIGURA BEMUTATÓ

Tavaly októberben már előrendelhető volt a Fantasmania üzletében a Gyilkos Halloween figura, de végül 2022 elejétől lett csak kapható az új Michael Myers gyűjtőfigura. A reklámos fotó alapján azt állapítottam meg, hogy szinte ugyanúgy néz ki a bábu, mint a 2018-as, ezért nem vettem meg. A youtubeon aztán nemcsak egy, de több unboxing videót tekintettem meg a termékkel kapcsolatban, majd elhatároztam, hogy az augusztus 23-i névnapomra megvásárolom magamnak.




A filmborító képe van a kiadványon. A figura arca teljesen más, mint a 2018-asnak és félig meg van „égve”, hisz a film elején a tűzből jön ki Michael. J A figurát különböző szemszögekből lefotóztam. Köztük a 3-as metróvonal Klinikák és Corvin negyed állomásain, de itthon és más helyeken is felhasználtam modellként az új Myerst. J










A metró réme. :)









Díszlet. :)

Hogy pontosan mikor lesz a harmadik figura kapható azt sajnos nem tudni, de valószínűleg annak is más lesz majd az arcberendezése és abban is biztos vagyok, hogy csak 2023-ban lehet majd kapni.


BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.