2022. augusztus 7., vasárnap

FEKETE GYÖNGY PANZIÓ

 

Világom Valós Központjában „megnyitottam” a Fekete gyöngy panziót, amely köré kagylókat, színes kavicsokat és fekete hobbiboltos gyöngyöket rakosgattam ki. Tisztára olyanná alkottam, mint egy mesebirodalmat.




A váci kiruccanás során számos aprócska kagylót gyűjtöttem össze, melyeket alaposan és óvatosan letisztogattam, majd azokat az óriás kagylókat is felhasználtam, amelyeket anno egy autós túrán szereztem be. A vaskazettámban (széfemben) vannak kincseim. Euróban aprópénzek, régen összegyűjtött üveggolyók és pici fekete gyöngyöcskék, melyeket a hobbiboltban vettem. Számomra ezek kincsek, bár pénzbeli értékük nincs. Kivéve az euróknak. 






A gyöngyöket elővettem és belerakosgattam a Fekete gyöngy panzió alatti kagylókba. Persze vannak még gyöngyök, melyeket máshova tettem.

A telenovellás dvd polcom tetején található homok-„tó” eleje kagylókkal lett kirakva és persze fekete gyöngyökkel. Miért is fekete gyöngy? Mert a Perla a kedvenc sorozatom. J És mivel kagylókat gyűjtöttem és voltak itthon fekete dekorgyöngyeim hát kialakítottam egy ilyen miliőt. Olvastam régen a fekete gyöngyökről. Anno mikor a Romanticán futott a sorozat akkor volt egy cikk arról, hogyan alakul ki az igazgyöngy. A Romantica honlapján egy speciális, hangulatos képekkel ellátott cikk volt felrakva.

A Fekete gyöngy panzió a gondolataimban két kisebb szobából áll, ami tetőtéri. Mikor kimegyünk az épületből, az óriási kavicsokon lehet menni egészen a Kültéri bejáratig, vagy éppen a Világom Valós Központjának bejárata felé, ahol a barna Ikarus busz „viszi” be a látogatókat hozzám. J

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.