2022. május 5., csütörtök

8y9

A hirtelen megfázás miatt sok cikkírásról lemaradtam, erőm vesztettem. Április 28-án megfáztam sajnos, nem tudtam elkerülni egy komoly náthát. De mindegy, már szinte kint vagyok belőle. A betegségeket nehezen viselem, ilyenkor néha kibírhatatlan is szoktam lenni. L  

Április 26-án készült el a BENovelas magazinom 80. száma. Két hibája lett csak. A kék color gépnél nyomtattam ki az utolsó oldalakat és a kitalált TV csatornám fő csatornám műsorai kicsit másképpen lettek kinyomtatva. De nem volt vészes. Félkövéreknek kell lennie a műsorok címeinek, az alsó ismertetőknek pedig simának. Pont fordítva történt. Sebaj. Nem annyira tragédia. Egy dolgot elfelejtettem, mégpedig az Alejandro Sanz díszdoboz bemutatását, amelyet most itt az elején pótolok be. A BENovelas magazin az én bibliám. Egy készül belőle, nem számítanak a hibák, hisz kereskedelmi forgalomba sosem kerülne. De más szempontból igenis számítanak nálam a hibák. Ha valami fontos dolog esik ki, mely épp aktuális lenne az újságomban. Most pótolva került minden, ami kimaradt. Ez egyébként először fordult elő, korábban nem történt meg ez. Lehet azért volt, mert kissé kapkodtam. Ezt nagyon nem szabad csinálnom. Másik ok pedig a tavaszi fáradtság, ill. a színházi élet okozta stressz. Sokat vállaltam be, nem kis munka mindaz amit jelenleg csinálok.














Április 24-én volt a nyolcadik Spirit színházas alkalom. Újból a kamarateremben voltunk. Azt a kistermet nem szeretem, mert nagyon szűk. Nehezen lehet ott elférni. Ezen az alkalmon csak a 8 nő darab próbáját vettük át Judittal. Szorít az idő, kevés alkalom van hátra. Előző héten nem volt elég idő rá és most erre kellett fektetni a hangsúlyt.

Most sem maradhatott ki a szelfis képsorozat, amit az alkalom előtt készítettem. Szerepeltettem az újságom, ami mára már egy könyvmagazin.

Jól haladtak a többiek. Van egy tag, aki sokat szokott hiányozni. Három alkalmon nem volt eddig és ráadásul neki már 8-kor le kell lépnie a munkája miatt. Van egy csinos nő, akinek két szerepet kell majd eljátszania a bemutatón. Mindenki egyéniség. Más a munkájuk. Értelmiségi emberek, akikkel jó együtt lenni. Judit is különleges ember. Igazi tündér. Holle anyó típus, aki kedves, de mellette van benne szigorúság, hisz a színészet nemcsak játék, kihívás és komoly munka is. Szeretem, mikor Judit beszél egy próbáról, egy előadásról. Kicsit olyan ez, mint amikor a zeneiskolában karének volt és külön tanórám volt, mivel kórustag voltam és minden karének órán egy adott előadássorozatra készültünk. De ez már 22 éve volt. Eltelt két évtized. Nem születtem színésznek, nem is leszek az, de jó érzés beleugrani ebbe a világba. Ha csak „látogatóba” is.

Nagyon fáradtan mentem haza az alkalom után. Erőm sem volt lezuhanyozni. Éhes viszont nagyon is voltam. Vacsoráztam egyet, majd ágynak estem. Csütörtökön kezdődött a megfázás. Nem volt épp kellemes. Szerencse hogy volt Rhynospray+ és Neo Citrán itthon. Sósvizes illóolajos inhalálásokat végeztem. Ittam St. Hubertust is. J Pár nap alatt rendbejöttem. Picit néha be van dugulva az orrom, de egyáltalán nem vészes.

Május 3-án már ismét mentem utcára, a színházba, a 9. alkalomra. Végre ismét a nagyteremben voltunk. Meglepetés ért, mégpedig egy nagy mikrofon, téglás háttérképpel.




Úgy éreztem magam, mint egy sztár. Eszembe jutott nekem a Tierra de pasionesből Valeria amikor Francisconak énekelte a Necesito de tierrát. J

Az alkalom végül kezdetét vette és belevágtunk a próbába. A verseket vettük át főleg, mert elég sok van belőle. Judit azt szeretné, ha játékként fognánk fel ezt az egészet. A lényeg hogy ismerjük meg azt az érzést, milyen színházat játszani, szerepelni mások előtt. Én sokszor megéltem ezt, hisz mikor a zeneiskolába jártam felléptem a Zeneakadémián, Pesti Vígadóban és sok más helyen. Az Aprók kara és a Zingarelli gyermekkar szoprán tagja voltam. Ez az idő azonban elmúlt. Sosem voltam sztár, max. aranyminősített a szép énekhangom miatt.










Judit hozott egy doboz epret, amit a szünetben megettünk. Nagyon figyelmes volt tőle. Én kekszet vittem az alkalomra. Csak félóránk maradt a 8 nő próbájára, de így is haladtunk. Miután a próbának vége lett a többiekkel indultam el a villamos felé. Láttam az Enrique Iglesias poszterét, ugyanis júniusban Budapesten lép fel. 

Elmennék a koncertjére, ha nem lenne drága, és ha azokat a dalokat adná elő, amelyeket megszerettem tőle. Lefényképeztem a plakátot, melyet erőteljesen világított meg az est meleg lámpafénye. Kicsit hűvös volt, picit fáztam csak. Eléggé fáradt voltam. A villamoson ülve ismét majdnem elaludtam, de szerencsére volt nálam MP3 lejátszó és hallgattam a szép zenét. Mint a múltkor. Itthon összedobtam egy finom tésztás ételt, amit a kínaiban vettem. Zacskós instant tészta fincsi szósszal, fűszerporral. Összekeverem és már fogyasztható is. Nagyon finom az íze. Színház után mindig egy jót vacsorázok és elvagyok. Mint amikor esti gimnazista voltam. Hazajöttem, vacsoráztam egy nagyot. Mikor elfáradok mindig szeretek magamban lenni. Aztán persze jól megy az alvás is. Másnap elalszom, mert nincs kedvem kikelni az ágyamból. Szeretek lustizni. Ilyenkor kell egy fél, vagy egy egész nap hogy regenerálódjak. Gyakran fáradok el, sokszor kell szünetet tartanom. Van, amikor fotózáskor is ez történik velem. Mikor Dezsőékkel a cirkuszba mentünk fotózni vagy bárhová akkor is nagyon kellett figyelni, koncentrálni. Nem tehetek róla, lassú vagyok, mint egy csiga, vagy éppen egy metrófelújítás.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.