2021. július 19., hétfő

DINASZTIÁK

Dezső újra elhívott egy cirkuszi fotózásra. Most jelenleg a Dinasztiák előadás tart a Fővárosi Nagycirkuszban, amely egy 3 órás műsor, és számos „állomásból” áll. Az állomások egyenként egy-egy cirkuszi számot mutatnak be, és a műsorszám szereplői jegyet kapnak a mutatványok után, hogy csatlakozhassanak a többiekhez. A szereplők virtuálisan felszállnak az Orient expresszre, majd jön a következő állomás.



























Nekem a legjobban az Ezüsthegy produkció tetszett, mert egyrészt rajongok az ezüst színért, másrészt ezüst festékkel voltak bevonva a műsorszám szereplői. Eszembe jutott a James Bond: Goldfinger című rész, az arannyal bevont nő alakja. Csak itt az előadás során a páros ezüsttel volt befestve.








Volt egy kutyás nő, akinek az uszkárjai futkorásztak a színpadon, aztán egy pasi, kinek különböző papagájai voltak és az egyikük beszélt is. J Jópofának tartottam őket. A papagájok amúgy vicces madarak. Egy ismerősömnek volt is.











A műsor folyamán folyamatosan fényképeztem, mivel lázasan készülődök az őszi kiállításaimra, köztük lesz egy cirkuszi is. A Dinasztiák jobban tetszett nekem, mint az előző előadások, melyekben voltak olyan számok, ami a Dinasztiákban is feltűnt. Akrobaták a levegőben, emberek egymás vállára felállva. Ami nagyon nem tetszett nekem az, amikor a lovas bemutató volt. Szegények arcán láttam azt, mennyire nehezen viselik a strapát. Én értem, hogy az előadók szórakoztatni akarják a nézőket és meg akarnak élni, de azt gondolom nem kellene szenvedtetni az állatokat. Más volt a papagáj, a kutya számok, de a lovak hátára folyamatosan ugráltak és szegény állatokat nagyon sajnáltam!







Volt egy nagyon helyes srác, aki zsonglőrködött. J Először labdákkal, majd pedig kugli bábukkal. Furcsának is tartottam azt, hogy tudja ezt ennyire csinálni. Ehhez tehetség kell, ami a pasiban nagyon is volt. Egy másik srác pedig egy hatalmas hullahopp karikában szerepelt, kihez egy lány is csatlakozott.









Az előadás alatt videóztam is. A szerelem produkció is mesés volt, amikor egy pasi és egy lány bemutatták cirkuszi köntösben a szerelmet szép zenei háttérben.







Lány a dobozban

Vannak pillanatok amikor egy kép már nem elég ahhoz, hogy elmondja milyen a varázslat. Mindig is érdekelt az, hogy egy bűvész hogyan tudja eltüntetni a dobozban lévő lányokat, majd visszavarázsolni őket. Én szeretem az ilyesmit. J

Hogy mi a titok, azt nem tudni. De akármi is legyen nagy tehetség kell ehhez is. Lehet, hogy a bűvészek az agyuk segítségével tudnak varázsolni. Én legalábbis erre gondolok.

Nagyon sokan voltak a Dinasztiák előadásán. Dezső azt mondta, hogy ebben az évben lesznek még cirkuszi műsorok. A Dinasztiákat augusztus 1-ig lehet megtekinteni a Fővárosi Nagycirkuszban. Ideális családi program mindenkinek! J

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.