2021. június 11., péntek

MOSLÉKTÖRVÉNY


Annak idején, mikor Gyuri barátommal barátok voltunk, a szülei nem nézték jó szemmel a barátságunk. A fiú anyja pedofil gyerekcsempésznek nevezett és azzal vádolt, hogy megrontottam a fiát. Pusztán azért, mert melegként barátságot ápoltam a heteroszexuális fiával. Soha, egyszer sem fordult meg a fejemben az, hogy ártsak neki. Ezt azért írtam le, mert tegnap új törvényjavaslatot nyújtottak be a Parlamentben, ahol megtiltanák a kiskorú személyeknek, hogy fel legyenek világosítva a homoszexualitásról. Azt is megtiltanák másoknak, hogy beszéljenek nekik róluk. Szó szerint, ez növelné az iskolai erőszak és bántalmazások számát, melyek öngyilkosságokhoz is vezethetnek! Nemrég volt egy petíció, amelyet aláírtam és mellé egy hátborzongató cikket is elolvastam:

https://szabad.ahang.hu/petitions/nem-akarunk-orosz-mintaju-homofob-torvenyeket?fbclid=IwAR04PtRIFb6Ohg5E4i740DVevSneAOAXBV5Tl4kIh3fm_V9nfWaFntDahR0

Mindennek a teteje, hogy a politika beleszól mások életébe! Minden melegség elleni támadás gyomorforgató, gusztustalan és a gonoszságot is felülmúló provokáció! Azt akarják elhitetni a buta emberekkel, hogy mi melegek pedofilok vagyunk. A melegséget részben azért vetik meg a világban, mert azonos neműek nem képesek gyereket csinálni. Arra azonban nem gondolnak egyesek, hogy heteró párok vagy nem akarnak gyermeket, vagy bizonyos nők nem tudnak szülni valamilyen oknál fogva. De beszélhetünk a steril férfiakról, akik nem tudnak nemzeni.

A politikának semmilyen joga nincs ahhoz, hogy megtiltsa az LMBTQ embereknek a szabadságot, a felvilágosítást! Ha az iskolákban történő osztályfőnöki órákon szó esik a melegségről és megismertetésről, akkor a diákok elfogadóbbak lesznek. Csökken a bántalmazási görbe és nagy esélyek lesznek az elfogadáshoz! Az oroszországi helyzetről olvasva szintén felháborodtam, mert hogy tűrheti el egy nép azt, hogy egy diktátor tönkretegye az életüket? A napokban egy Dél koreai uralkodóról olvastam, aki már abba is bele mer szólni, ki hogy öltözzön, kinek milyen haja lehet, mit nézhet, hallgathat, csinálhat. Én tutira nem engedném meg azt, hogy bárki beleszóljon a világomba! Aki korlátozni merne, fellépnék ellene az biztos! Visszaemlékszem arra az időszakra, mikor kb. 7-8 éves lehettem és éreztem azt, hogy valami nem stimmel. Először csak tizenéves koromban mertem beszélni erről a gyermekpszichiáteremmel, aki anno még a Rottenbiller utcában rendelt. Szégyelltem magam miközben a vágyaimról beszéltem. A kamaszkorom azzal telt el, hogy megfeleljek a társadalomnak. Sokszor próbáltam lányokkal ismerkedni, de nem ment. Nem az én hibám volt ez. Ha belegondolok abba, hogy egy mostani kisfiú vagy kislány hallva ezt a mocskos törvényt, segítséget akar kapni, de nem tud, mert a másik fél, felek félnek. Mi lesz? A kamaszkorban a legnehezebb, amikor a serdülő fiatalok képet akarnak kapni önmagukról, beszélni arról, hogy mit éreznek. Belegondolni is szomorú, hogy önkényesen meg akarják tiltani nekik, hogy boldogok lehessenek. Mi lesz akkor, ha súlyosbodik a melegség helyzete Magyarországon? Bűncselekménnyé fogják nyilvánítani? Milyen apokalipszis lesz itt hamarosan?!  Vér fog folyni. Nem is kevés. A politikusok addig provokálják a népet, míg valami forradalom, vagy komolyabb háború nem lesz. Venezuelában már volt néhány évben hasonló eset. A mai fiatalok veszélyben vannak, és ha elnyomás alá kerülnek, akkor alkohol, drog vagy más függőség éri őket. Pszichológushoz, pszichiáterhez nem fordulhatnak, mert ha nekik is tilos lesz a melegségről beszélni, akkor azok valódi segítség helyett gyógyszerekkel próbálják majd enyhíteni a tüneteket, ami csak tovább nyomja el a bajokat, de nem oldja meg! És az adott páciensek egy része gyógyszereken fog élni élete végéig.

Tapasztalatból tudom, hogy milyen az, ha iskolai bántalmazás áldozataivá válunk. Sokszor átéltem már és nemcsak az autizmusom miatti furcsa viselkedésem miatt, hanem a vékonyabb hangom és mozdulataim miatt is. Készítettem egy videót, ami majd látható lesz a BENovelas magazin youtube fiókomban. A közel 30 perces videóban szeretném figyelmeztetni a szülőket arról, hogy a megfelelő felvilágosítás nagyon fontos, mert életet, életeket lehet vele menteni! Minden szülő óvja, védje a gyermekét a politika aljasságától, nevelje szeretetben, elfogadásban és harmóniában a gyermekét! Nem szabad hagyni, hogy egy ilyen mosléktörvény a gyermekek szellemi leépülését, tönkretételét okozza! Nem szeretném, ha úgy járnának, mint én! Ha a gyerekek nem kapnak segítséget, áldozatokká válnak, és egyeseknél a poszttraumás stressz is kialakulhat! Az a mentális betegség, amely nekem is van! Mindenki vigyázzon a gyermekére! Ami a magyar politikát illeti az ő feladatuk az, hogy az ország biztonságát, jó anyagi helyzetét biztosítsa! Normálisan fejezze be a 3-as metró felújítását, és segítse a Covid miatt tönkrement embereket! De főleg munkahelyeket építsenek, hogy Magyarország egy fejlődő ország legyen és nem gyarmat!  

Nemcsak én, de sok más meleg ismerősöm is felhúzta magát ezen, még Alföldi Róbert színész is. Miért van az, hogy politika beleavatkozik az így is nehéz életünkbe? Nem elég ez a vírus, most a politikusok is taposnak egyet rajtunk? Nem tudtam nem reagálni erre az ocsmányságra, amelyet kitaláltak. Rég nem foglalkoznék ezekkel a senki háziakkal ha végeznék a dolgukat és nem minket melegeket bántalmaznának. A Parlamentben is sok meleg van. Teljesen értelmetlen az, ahogy velünk bánik a politika. Mindig volt, van és lesz sokszínűség! Tetszik vagy sem!  

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.