2021. június 22., kedd

ALEX UBAGO: SIEMPRE EN MI MENTE

Alex Ubagonak 2007-ben megjelent egy speciális válogatásalbuma, amelyhez akkoriban 5 új dal is tartozott. 1 és 2 lemezes kiadvány is megjelent az albumból, de én természetesen a 2 korongos, deluxe változatot vásároltam meg. És miért? Egyrészt az 5 új szám miatt, ill. a videóklipes második lemezért, amely egy dvd.







CD füzete nincs, csak egy belső kép. Papír és műanyagtokos változatban jelent meg, de nekem szerencsére a műanyagtokos verzió lett meg, amelynek jobban örülök, de annak kevésbé, hogy a tok kissé repedt volt a szállításkor. Ez egyébként nagyon zavaró tud lenni, hisz egy 4990 Ft-os kifutó termékről van szó, amelyet még csoda, hogy lehetett kapni.

A Siempre en mi miente válogatás Alex Ubago 1-3. albumáról lett összerakva. Kicsit emlékeztet ez engem Zámbó Jimmy 1997-ben kiadott Best of 1-2. válogatására, amikor is Jimmy az 1-4 albumáról jelentetett meg válogatást extra új dalokkal. Véleményem szerint akkor érdemes egy válogatás CD-t forgalomba hozni, ha legalább 6 vagy 7 lemez megjelent egy énekesnek. Olyan Ricardo Montaner lemezem is van, amelyen 2 albumból válogattak össze vegyesen dalokat. Ez a Serie de Oro, amelyet tavaly 2020-ban a járvány előtt vettem meg.























































A Siempre en mi mente dvd változatán 10 videóklip, 3 akusztikus koncertfelvétel, és 3 normál koncertes videó található. A videóklipek megtalálhatóak ugyan a youtubeon, de szerettem volna dvd-n, mert ott le tudom játszani. Sok olyan zenei dvd-m van, amelyeken videóklipek is vannak.

4 éve, amikor Alex Ubagoról írtam egy cikket akkor a Canciones Impuntuales jelent meg. Bővebb információkat is megosztottam az énekesről:

https://benlacosta.blogspot.com/2017/10/zeneajanlo-alex-ubago.html

Nyomtatott formában a BENovelas magazinom 2017. novemberi számában lehet elolvasni a cikket.

Alex Ubago zenéje is a nagy kedvenceim közé tartozik és ez hála a 2004-es Luna, az örökösnő (Luna La Heredera) című kolumbiai telenovellának, amelyet 2005-ben vetített a Romantica csatorna. Az énekes legutóbb 2017-ben adott ki új albumot, és nagyon várom már a következőt. Remélhetőleg lesz CD változata.

A 2007-es Alex Ubago válogatás elérhető a spotify-on:

https://open.spotify.com/album/5Vi7yiYI9NNluzdo1LPo3g 

Készítettem egy magyar és egy spanyol reklámplakátot, amelynek eredetije be lesz tűzve a következő BENovelas magazinomba. Itt a blogban a szkennelt változat érhető el.

 


BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.