2021. június 20., vasárnap

"ODAÁT" VERDÁK

A horrorfigurák után most egy Odaát autómodellt vásároltam kicsi és nagy változatban. Sok helyen kerestem a neten. Szinte sehol sem lehetett kapni, de aztán rábukkantam a Játék és modell oldalára, ahol rendelhető volt a kocsi 12,5 cm-es és 8,5 cm-es változata. Gömbimnek szántam a kisebb méretűt, mert az unokaöcsém nagyon szereti a kisautókat.

A vaterán és a jófogáson ugyan volt egy 4 kisautóból álló csomag, de nagyon drágának találtam. Véleményem szerint, aki árulta, kissé túlárazta a terméket. Nem is kicsit. A fekete kisautóból volt zöldben, de az nem kellett.









Így néz ki a kocsim. Dobozban, műanyag tokban árulták, ahova fel volt rögzítve a verda. Mindenképp azt akartam, hogy különleges helyen tároljam a verdát. A műanyag tokot és a dobozt feltettem a videókazetták tetejére, így megvan az állandó helye. J A kisautós csomagoláshoz volt egy papír, amelyet óvatosan kiemeltem és beszkenneltem, majd a fémdobozba raktam. J
























Másnap a Nemzeti Színháznál készítettem egy csomó képet az autóról. Nagyon nehéz dolgom volt, mert iszonyatos hőséggel kellett szembenézzek. De végül jó háttereket találtam és Koncz Dezső gépével szuper fotókat csináltam, melyekbe beleillesztettem magam egy kis varázslattal. J



A fantáziámnak semmi sem szabhat határt. Az Odaátos autó nekem nagyon tetszik. Szeretem nagyon az autókat, de csak azokat, amelyeket szépnek tartok. A Galaxy áruházban is kerestem, mert ott szoktak lenni speciális autómodellek, köztük Freddy Krueger-es. Mikor a Sugár üzletét hívtam akkor először azt hittem van az Odaát kocsiból ezüstszínben, de aztán kiderült, hogy egy teljesen más modellről van szó, amelynek semmi köze sincs a sorozatbeli kocsihoz. De most már nem kell emiatt aggódni, mert végre megvan az amit szerettem volna. Persze ebből a fekete csodából van 22 cm-es is, de az már nem kapható. Jó ez ami van, így tökéletes. J

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.