2020. október 8., csütörtök

USZÍTÁSOK(K)

Sokat gondolkoztam azon, hogy megírjam e ezt a cikket vagy sem. Muszáj volt, mert az utóbbi időben sajnos totál elharapódzott ismét a helyzet, amelyet Dúró Dóra csinált egy új mesekönyvvel kapcsolatban. 

A Labrisz kiadó forgalomba hozta a Meseország mindenkié című könyvet, amelyben a melegség és egyéb másság szereplői kapnak helyet. Hozzáteszem, hogy a könyv még nincs meg, így bővebb információkat majd azután közlök, ha megvettem és elolvastam.



Véleményplakátok és videók

Amint a Meseország mindenkié megjelent Dúró Dóra újra reflektorfénybe került, támadott minket, melegeket és ismételten csak a gyűlöletét ontotta magából. Egy alkalommal büszkén bedarálta az egyik könyvet és könyvégetést akart. Gratulálok! 21. század, Magyarország! Én ezen eléggé felhúztam magam, és persze a meleg társaim mondták nekem, hogy ne foglalkozzak ezzel a buta és primitív nővel. Ők azonban nem látják jobban a helyzet súlyosságát. A Mi hazánk mozgalom többszörösen támad bennünket, meleg polgárokat, és Dúró Dóra, akinek gyerekei vannak, beléjük nevelheti azt, hogy gyűlölni kell a melegeket. Képzeljük csak el azt, hogyha a fia olyan szellemben nő fel, akkor az iskolában majd kiszúrja azt, hogy az egyik diáktársa a homoszexualitás jeleit hordozza. Egy suttyónak több érzéke van ehhez! Akkor iskolai bántalmazásra kerülhet sor, a serdülő nemcsak testi, de lelki sérülést fog elszenvedni és Dúró Dóra fiát lehet, hogy nem vonják felelősségre, mert egy politikus gyermeke. Ez persze csak feltételezés, de nagy rá az esély hogy ez bekövetkezik. És az is lehet, hogy a sértett szüleit is megfenyegetik majd. Ez újabb terhet ró az adott áldozatra és a későbbi áldozatokra. Én, aki sokszor ki voltam téve iskolai bántalmazásoknak nem szabad hagyni, hogy a gyengébb gyerekeket bárki bántsa. Sajnos a mai világban egyre több ilyesmi fordul elő, főleg hazánkban, ahol az oktatás kritikán aluli és ahol a tanár nem áll ki a diákért. Bárkivel előfordulhat, hogy homoszexuálisnak születik, ez nem kívánságműsor. Az átnevelést, vagyis az erőszakos megváltoztatást pedig azonnal felejtsük el! Káros és végzetes! Most egy szülő rettegjen, nehogy egyetlen, vagy több gyermeke is a saját neméhez vonzódjon? Dúró Dóra és a politika pont ezt a stresszt váltja majd ki a szülőkből. A mai Magyarországon mi homoszexuálisok aberráltnak számítunk és a Mi hazánk szerint itt nincs helyünk. Kérdem én: És a Mi hazánk akkor „noooormáááális?”  A magyar melegek helyzete egyre súlyosabbá válik, köszönhetően a politikának. Dúró Dóra pedig csak olajat önt a tűzre, folyamatosan hergeli a népet ellenünk. Ez a könyvdarálós akciója totál iszonyatosnak minősült és ez a nő átlépett egy újabb határt. Nem is kicsit! Minap volt egy akciója, ahol azt akarta, hogy védjék meg a családanyákat. Pontosan mitől? Tőlünk, melegektől? Mik vagyunk mi? Leprásak? Talán fertőzőek? Komolyan mondom ekkora butaságot és elmebajt! Meg kell védeni a családanyákat a családon belüli erőszaktól! Mert sok helyen fordul elő az, hogy egy nőt agyba, főbe veri a párja. Pl. a mellettem lévő házban is, pedig jó környéken lakom. Annyira rossz, hogy a magyar politika nem hogy megoldaná a társadalmi problémákat, hanem olyanokkal foglalkozik, mint gyűlöletszítás, emberek totális tönkretétele. Koronavírus időszakában az a legfontosabb dolog nekik Magyarországon, hogy melegeket támadnak, elvesznek emberi jogokat, stb. Miközben egyre több a munkanélküli, éhezés és a gazdasági világválság küszöbén állunk. A koronavírus mellett pedig a klímaválság is komoly baj, amivel nem hiszem, hogy kellőképpen foglalkoznak. A politika, főleg Dúró Dóra és a Mi hazánk mozgalom gyakorlatilag életveszélybe sodor minket, melegeket. A világ számos országában az ilyesfajta gyűlölethullám sok emberi életet követelt. Rengeteg fiatal lett öngyilkos, és volt, akiket meggyilkoltak. Ki vonta felelősségre a valódi gyilkosokat?! Senki! Jó példa az amerikai Matthew Shepard brutális gyilkosság. A fiút 1998 októberében homoszexualitása miatt megkínozták és megölték. A részleteket itt, a wikipédia linkjén lehet elolvasni:

https://hu.wikipedia.org/wiki/Matthew_Shepard

A kép forrása: NOH8

A gyűlöletkeltés olyan agresszivitást kiválthat másokból, hogy sok ártatlan hal majd meg homofóbia miatt. Kiterjed majd az áldozatok családtagjaira, barátaikra és örök nyomokat hagy bennük az eset. Szó szerint tönkremegy az áldozatok környezete is. Lesznek majd olyanok, akik hamar rámennek erre az egészre. A gyűlöletkeltők pedig bűntudat nélkül élnek majd tovább, mintha mi sem történt volna?!

A melegek iránti uszítás komoly bűncselekmény, melyből, mint írtam sok haláleset is történt. Ha Magyarországon a közeljövőben meghal valaki, mert pl. egy fiatal a homoszexualitása miatt öngyilkos lesz, vagy éppen egy gyűlölettel átitatott magyar heteró végez vele akkor ez a politika bűne és felelőssége lesz. Gyilkosságnak számít! Már eleve az is bűncselekmény, hogy rettegésben akarják tartani a magyar melegeket, transzneműeket és bármely mássággal élőt! Ha nem lehet meleg témájú mesekönyv a boltokban a diktátorkönyvek igen? Mi olyan különleges a történelmi szörnyetegben? Olyanokban, akik a világot pusztították és pusztítják? Én ezt tartom betegesnek, hogy eleve valaki diktátorokról ír könyvet és azok bárhol megtalálhatóak a könyvesboltokban.

Akkoriban titkolóztam, és nagyban elnyomtam a melegségem, de kiszúrták. Minek tagadni? Én annyi év után végre vállalom magam és jobban érzem magam azóta. Szabadabbnak, főleg hogy végre elfogadtam, hogy olyan vagyok amilyen! Létezik a feltétel nélküli szeretet és ez a legfontosabb! Főleg Alejandro Sanz és Camila Cabello duettje, a Mi Persona Favorita segített, hogy önmagam legyek. Ott is van homoszexualitás.

Senki se akarjon megváltoztatni, átnevelni, befolyásolni vagy félelemben tartani! A világom úgy rendezem, ahogy én akarom! A cikkemmel pedig másokat szeretnék megmenteni és megmutatni, hogy igenis vállaljuk magunkat, ne hagyjuk, hogy a másságunk miatt célpontok legyünk! Csak összefogással lehet legyőzni a gonosz erőket. Az emberek gondolkodásmódja nagyon nehéz. Főleg édesanyámé, aki sajnos nem ért meg ebben, mert a melegségről megvan a véleménye. Sok mindenben nem értünk egyet. Szerinte dicsekszem vele, holott nem. Csak írok róla, mert ez az egyik másságom és soraimmal erőt adok másoknak, hogy felvállalják magukat. Ha dicsekedni akarnék másképpen fejezném ki magam. Édesanyám nagyon aggódik miattam, ami érthető, de nem tudja átérezni ezt a meleg dolgot. Ha a társadalom jobban elfogadná ezt a dolgot és nem lenne ennyi gyűlöletcunami, akkor nem írnék cikket róla, nem lenne ez téma. Az autizmusommal kapcsolatban sem vagyok 100%-ig megértve. Az hogy miként gondolkodik a családom azok ők, én pedig én vagyok. Másképpen látják ők a világot és másképpen én. Én azt sajnálom, hogy annak idején nem vállaltam fel magam hamarabb, mert lehet, hogy akkor sok szenvedéstől kíméltem volna meg magam. Nem akarok bujkálni és szégyellni magam olyan dolgok miatt, ami igenis természetes, mert az állatvilágban is van melegség, csak az emberek mindent joghoz, törvényhez kötnek. Van különbség. És attól hogy meleg vagyok attól még értékes ember, aki sokat ad a világnak. Fotózok, különleges dolgokról írok és az autizmusomról is beszélek. Régen rossz ha valaki azért vet meg, mert a saját nememhez vonzódok. Tudom hogy vannak, akik feltétel nélkül szeretnek és ez sokat jelent nekem. Mindenfajta nehézségem ellenére alkotok, szép dolgokat csinálok. És sok embert lenyűgöz a világom.  

Dúró Dóra óriási fájdalmat okozott nemcsak nekem, de a meleg társaimnak is. Ez olyan mintha fogott volna egy kést és belénk szúrja és megforgatja. Én mélyen megvetem és elítélem mindazt a szörnyűséget, amit elkövetett. Inkább szeretetre nevelje a gyerekét! Végülis ha úgy vesszük ki is nevettette magát, és reklámozta a Meseország mindenkié című könyvet ami pozitív dolog. Az is megnyugtat, hogy lejáratta magát. De nem érdemel bocsánatot, nem tudom embernek tekinteni. Ahogy azokat sem, akik bántanak bennünket és megkeserítik az életünket. Nem érdemelnek tiszteletet azok, akik bántanak, megaláznak és lenéznek minket. Még erőszak árán sem. Bennem számos seb feltépődött. Ez nem a gyengeségem jelei, egyszerűen leírom azt, amit érzek. Sokszor nem találtam szavakat sem. Hogy lehet valaki ennyire gonosz és szívtelen. Pikács Violeta, a Diridáré mulatóshow korábbi műsorvezetője lájvjában homofób módon viselkedett. Ez egy újabb magyar élő példa:

 https://www.youtube.com/watch?v=kAWIgsJYswM&t=2594s

16:13-tól kezdődik a mocskolódás

Én mélyen megvetem a sötét és gonosz embereket. Nem fogom tagadni, sem szégyellni azt sem, hogy túlérzékeny vagyok erre. Azt gondolom, mindenki más egyetért velem azzal kapcsolatban, hogy a politikai élet egy kegyetlen világ amely nem hagyja hogy a civil társadalom boldog legyen. Olyan országban szeretnék élni, ahol nincs kirekesztettség, ahol nincs frászcsengő és ahol nincsenek Dúró Dórához, vagy ahhoz hasonló suttyók. A meleg világban is van sajnos kirekesztettség. Nem mondom, hogy olyan habos-babos az élet. De tudom, hogy a melegek java sérült. És az a kiközösítettség miatt van. Láttam egy rövid kisfilmet, amely két meleg fiúról szól. Sokszor megkönnyezem. Nagyon megható:

A többit már a pszichológusommal fogom átbeszélni, aki ellát majd hasznos tanácsokkal. Ennyire nem viselhet meg egy ilyen eset, mint ez a könyves sztori. Úgy gondolom, minden józan gondolkodású embernél kicsapta a biztosítékot ez a Mi hazánkos támadássorozat következő epizódja.   

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.