2020. október 18., vasárnap

HALLOWEEN ELŐTTI HANGULATOK

Idén a megszokott helyett már korábban kitettem a szokásos halloween-i díszeket, melyekhez nem hiányozhatott a tavaly vásárolt Michael Myers figurám. Ebben az évben is vettem 1-2 Halloween dolgot a Flying Tygerben. Különösebben semmi új nem volt idén, csak pár apróság. Úgy döntöttem, hogy veszek aprócska dísztököket, de igazi nem volt. Ám azonban hungarocellből készült mini tökök igen, melyekből vettem mindenféle színben, hogy azokat használjam fel az igazi helyett.









Így néz most ki az idei dekoráció, ám a száraz falevelek, makkok és gesztenyék, majd október 29-én lesznek a faragott tökháznál, ugyanis Halloween ünnepére tervezek egy tökházat csinálni. Persze ez legyen meglepetés. Előtte azonban már láthatóak a műpókhálók pókokkal, kígyók, papírból lyukasztott levelek tömkelege.







Kipróbáltam milyen esti hangulatban. Koncz Dezső fotográfus kölcsönadta a speciális fényképezőgépet és azokkal lőttem az új látványos fotókat. Igaz, hogy itt, ott be kell állítani a fényhatásokat, de remek végeredményt kapok a végén. Igaz nem minden fotónál van így. Kicsit macerás ez a gép, mert nehéz kezelni. Az igazság az, hogy nem igazán barátkoztunk össze.  

Szeretem a Halloweent. Nem azért, mert amerikai ünnep, hanem mert színes, látványos és bohóckodós. Ilyenkor is lehet játszadozni a fényekkel, mesés hangulatot varázsolhatunk ezen az ünnepen. Cukorkákért nem kopogok be sehova, max. a nővérem gyerekei részesülnek ezekben a csodás dolgokban, mikor jönnek hozzánk. Mert nálam van Halloween, ami a gyerekeké is. A cikk ezekkel a sorokkal koránt sem ér véget, mert november elején folytatódik.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.