2020. október 21., szerda

MÁR KETTEN VANNAK

Halloween közeledtével arra gondoltam megveszem a klasszikus horrofilm 1981-es Michael Myers figuráját. Tavaly a 2018-as darabot vásároltam meg. A Klinikáknál található Fantasmania üzletben sok más újdonság is volt, köztük a népszerű Vissza a jövőbe figurák.







A Halloween 2. bemutatódarabját vettem meg. Michael Myers arca és teste látszólag ugyanaz, de mégis különbözik a 2018-astól. Az utóbbi idősebb Myers maszk, és ráncos. Az 1981-es pedig új, fiatalabb. Testén lövések nyomai láthatóak, hisz aki látta az első rész végét tudhatja, hogy mi volt benne. Spoilert persze nem szeretnék írni, hisz nem mindenki látta az 1978-as klasszikust.


A Halloween 2-nek van egy gagyibb és drágább változata, de az nem tetszett nekem, így maradtam a szokásos NECA figuránál. Nagyon jó kollekció, és minden eszköz benne volt, amit a filmben láttam. A dobozhoz tartozik 2 pótfej, amelyekkel a későbbi fotózáskor játszottam. Tartalmaz egy tököt is, amit ki lehet nyitni és benne egy koponya található. A film főcímében ez benne van.














A Nemzeti Színház környékére szerencsére ismét lehet sétálni és persze a helyszín csodás hátteret adott egy újabb fotósorozat elkészítéséhez. A két Michael Myers mellé egy tököt is vittem, hogy az is hangulatot adhasson. Később kifaragásra kerül egy nagyobb mellett majd október 30-án.

Nem bántam meg, hogy megvásároltam ezt a másik figurát. Persze lehet kapni az 1978-asnak is, ám az 4x annyiba kerül, mint a többi figuráim. Tervezem idén megvenni az 1974-es Bőrpofás figurát is. Megnéztem a Fantasmaniában és nagyon élethű. Egy gyűjtő akkor vásároljon csak ilyeneket, ha teljes mértékben hasonlít arra, amit a filmekben lát. Ez persze csak tanács. A Vissza a jövőbe című filmnél Marty figurája abszolút nem volt élethű és nagyon csodálkozok azon hogy van aki meg akarja venni.

Michael Myers-nek minden Halloween filmben más a maszkja. Persze volt ami rettenetesen állt neki. Utána is néztem van e a NECA-nak a sorozat darabjaiból, de nem gyártottak belőle. Más cég igen, de igazából ez a két Myers figura nekem bőven elég. Idén Halloweenkor nagy szerepük lesz.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.