2019. december 17., kedd

SATURNO


December 17-én voltam az év utolsó művészetterápiás csoportjában. A karácsony miatt ismét egyedül voltam a terapeutámmal a teremben, de később egy lány is csatlakozott hozzánk. Neki öngyilkossággal kapcsolatos problémái vannak és egyebek. Részletesebben nem írhatok róla. Annyit igen, hogy szép képet készített. Lerajzolta a kezét, körülötte a bolygókkal. Köztük a Szaturnuszt is. Pablo Alborán: Saturno című dala jutott eszembe, amely a 2017-es Prometo című albumán van rajta.

A lány rossz állapotban volt és hiába próbáltam hatni a segítő szavaimmal nem reagált rá. Mondtam neki, hogyha megöli magát azzal tönkreteszi a családja és a többi szerettei életét. Meg akartam menteni az életét. Néha egy szó, egy mondat is sokat segít. Talán mégis az életet választja. Reménykedjünk benne. Ezután a zenéről beszélgettünk és meglepetésemre ismerte azokat az előadókat, akiket hallgatok! J Ő előfizetett a spotify-ra és úgy hallgatja a zenét. Rögtön megjegyeztem, hogy a latin zene a lélekre mennyire csodás hatással van. Még a festményét is megdicsértem. A lány arcára végül egy kis mosolyt tudtam csalni, miközben beszélgettünk, majd ezután nem sokkal később visszament az osztályra. Zsuzsa szerint nem azonnal hatnak a szavak, csak utólag. Vajon ez minden embernél így van? Beszélgetés közben én is alkottam a művészetterápián. Az idei BENovelas Navidad karácsonyfáját kezdtem el csinálni. Idén fekete lesz, de nagyon különleges. J Az új Stabilo filctollaimat használtam fel. Persze ez majd meglepetés lesz. Zsuzsához legközelebb januárban megyek csak, kb. 1 hónap múlva. Művészetterápia után vásárolni mentem és a Saturno című dalt dúdolgattam magamban. A BENovelas Navidad karácsonyfa szinte készen van, csak sajnos még pár díszt kell rajzolnom hozzájuk. A Stabilonak megjelentek ecsetfilctollai, amelyek nagyon jók korrigáláshoz és színezéshez. 2013-ban Laci barátommal vettem ecsetfilcet, de az nem vált be. Nem mindegy, hogy milyet vásárolunk. Inkább kifizetem a kicsit drágábbat, de legalább jól tudom használni. Fekete és piros színben vettem az ecsetfilcekből. Majd újév után vásárolok más színekben is. Nemrég dobták piacra. Szuper jók!


BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.