2018. július 9., hétfő

KÖNYVAJÁNLÓ: NYÍRD KI EZT A NAPLÓT!


Néhány évvel ezelőtt érdekes könyv jelent meg, melynek eléggé bizarr címe van: Nyírd ki ezt a naplót! Annak idején mikor kezembe vettem ezt a könyvet akkor belelapoztam. Nem minden feladat tetszett. Akadt olyan, ami rongálásra buzdított, de olyan is, hogy köpjük le, karcoljunk rá. Ragasztani és rajzolni is lehet bele. Gondoltam arra, hogy megveszem a könyvet, mert feszültség levezetőnek épp ideális lenne. Néhány hete rászántam magam, és megvásároltam egy ezüst ragasztószalagos borítójú limitált kiadását. Az eredeti fedele fekete, de van színesben és kisebb változatban is. Csajos verzióban is kapható.

S a j á t   f e l a d a t o k k a l

Szétcincálni nem akartam a könyvet, és a gusztustalan feladatokat sem volt kedvem megcsinálni, így kisebb változtatásokat készítettem bele. Egyedi módon írtam bele a nevem, és mellette a képem is beragasztottam. Szerettem volna, ha ez egy olyan könyv lenne, amelyeken megmutathatom a kreativitásom másik oldalát is. Az egyik feladatban köpni, löttyinteni kellett a papírra. Helyette azonban a fekete feladatrészt átneveztem, és a logóm rajzoltam és ragasztottam bele. Lujzim is besegített azzal, hogy maszatolt a könyvbe. Az egyik oldalon a saját, a másikon az ő kéznyomata került be a naplóba. A „Ronda kép” rajzolásakor is megosztottuk egymás között a feladatokat. 



 

A  c í m k é k   ú j   h e l y e

A Média Marktban megvásárolt CD lemezeken mindig rajta van egy egyedi ármatrica, melyeket mások kidobnak. Én azonban összegyűjtöttem és az egyik ajtóm mellé ragasztgattam 3 éven keresztül. Mivel sajnos az idő vasfoga kikezdi ezeket a matricákat így elhatároztam, hogy a naplóba költöztetem őket. Külön oldalt szántam az import CD lemezek-tokját rögzítő címkékre is. A naplóban lévő feladatokat ebben az esetben is megváltoztattam, mert gyümölcscímke helyett CD-s ármatricák, papírláncok helyett a vonalak közé a másik címkék kerültek.


Ú j s á g   h e l y e t t   ú j s á g o s   m a t r i c á k  
Mivel nem vagyok megelégedve a hazai szennylapválasztékkal, így a netről lementegettem néhány latin zenei külföldi újság borítóját, és azokat ragasztottam bele. A faleveles préselgetés helyett is más feladatot végeztem el, mégpedig egy zenei képekkel ellátott két oldalt.

A naplóról szó esett már a médiában, és pszichológusok keresték a magyarázatot arra, hogy ez a könyv jó hatással van e a tinikre. Főleg őket célozza meg ez a napló. Egyesek szerint az agressziót erősítik a serdülőkben. Egy Kicsomi nevű netes videó nagyvonalakban megmutatja ezt a naplót, bár nem minden oldalát:

Én úgy gondolom, hogyha valakinek segít ez a napló, akkor érdemes megvásárolni. Nekem részben szokott segíteni, főleg a nehéz időszakomban. Inkább megnevettet és leköt. Nem csinálok meg minden feladatot egyszerre, mert szeretném beosztani az év végéig. A további CD-s ármatricákat, címéket beteszem ide, viszont CD-ken található zenei matricák kizárólag a CD füzetre kerülnek. A naplót sokszor viszem magammal. Akadt olyan feladat is, amikor oldalakat kellett kitépni és összegyűrni. Volt, amikor az egyik lapból tölcsért kellett csinálni, hogy vizet öntsek bele és megigyam, ám csak a tölcsért készítettem el. A másik lapot le kellett fagyasztani, a harmadikat összegyűrni és azt a könyv közepén átgurítani. Rá is lehet állni a könyvre. Olyan lap is van, amikor vízbe kellett tenni. Még le is kellett ejteni a magasból. J






Ezüst ragasztószalagot is használtam a könyvhöz, mellyel valamilyen rajzot kellett készíteni. Kétfélét csináltam. A könyv elején, közepén rajzolgattam, karcolgattam és befújtam Alejandro Sanz parfümmel is. J A könyv végén pedig gazdag színvilágot festettem a mutatóujjammal, melynek számos jelentése van. 




Akinek kedve van megvenni a könyvet, azt nyugodtan tegye. Véleményem szerint vicces, és sok mindent ki lehet hozni belőle. Akinek pedig nem tetszik pár feladat, kreáljon hozzá sajátokat.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.