2022. október 8., szombat

KISELŐADÁSOM A NŐ AZ ERŐNK HARMADIK ALKALMÁN

A NŐ az erőnk harmadik alkalma jobban sikerült, mint a második. Múltkor nem éreztem jól magam a társaságban, mert kicsit unatkoztam. Haladásra számítottam. Most ezúttal jobb volt a helyzet, mert kevesebben voltunk és tarthattam egy közel 20 perces képes előadást. Nem igazán szeretném így írásban ezt részletezni, a youtube csatornámon elérhető a teljes anyag.

Csak kisebb lámpalázat éreztem, de ez jó, mert sokkalta könnyebben tudok már mások előtt beszélni, kommunikálni. Évekkel ezelőtt még rosszul voltam. De sokat segített és segít a terápia, főleg az önterápia. Fontosnak tartottam az autizmus és az akadálymentesség kiemelését. Múlt alkalommal kisebb témák kerültek terítékre és azokból lehetett választani.

Összesen négyen voltunk, akik beszéltünk a fotóinkról. Dalma, a vak lány is, aki audióban mondta el, hogy miket tartalmaznak azok a képek melyeken ő látható. Mivel nem lát, ezért más fotózta le. Dalma képismerete abból áll, hogy amikor egy képről beszélnek, neki akkor részletesen elmondják mit tartalmaz. Dalma így el tudja képzelni milyen is lehet a fotó. 

A vetítő érdekessége

A második alkalmon észrevettem, hogy a fehér fényt kibocsátó fényvetítő, melyeken mások fotóit néztük valójában sokféle színt tartalmaz. Teljesen véletlenül vettem észre azt, hogy amikor a telefonommal közelebb kerültem a fényhez csodálatos szín kavalkádnak lehettem szemtanúja.



Gabi elmondta, hogy pontosan ez micsoda. A vetítőben a különböző színek összeolvadásának köszönhetően válik fehérré a fény. A nagygépet közel tartva nem tudtam fotót készíteni a jelenségről.

Gabinak hamarabb el kellett mennie az alkalomról, így a maradék 20 percben átbeszéltük a következő és egyben utolsó alkalom részleteit. Este 8 is elmúlt mire végeztünk. November közepére lesz egy külön kiállítása a csoportnak, melyben az én fotóimból is lesznek bemutatva. Amiket az előadáson mutattam be az csak egy részlet.









Folytattam a fotózást a metróban, majd hazaindultam. Nagyon hideg volt. Kevésszer fordulok meg a II. János Pál Pápa téren. Mikor hazaértem folytattam a képeim kiválogatását. Mert nem állhat le az alkotás.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.