2019. november 10., vasárnap

ISTVÁN BARÁTOMMAL A KRIPTÁBAN


István barátom jelezte, hogy talált egy hangulatos bárt Budapesten. Ez a Kripta söröző, amely a Kertész utca 31-ben található. Mivel sajnos nem tudtunk Halloween-t ünnepelni októberben, így most pótoltuk csak be.

Október 9-én szakadt az eső. István barátom a 14 órás vonattal érkezett Pestre és bementünk a Westendbe, hogy 1-2 dolgot elintézzünk. Kicsit korábban érkeztem meg, így sétálgattam egyet a pályaudvaron.



István vonata picit késett. De ez elő szokott fordulni. Főleg ha esik, mert az eső gondot okoz a vonatok felsővezetékének. Bementünk a J.Pressbe, hátha árulnak új, mintás zoknikat, de csak a szokásos termékek voltak a polcokon. A Kreatív hobbiban is körülnéztünk, mert közeledik a karácsony és ilyenkor mindig olyan jó dolgokat árulnak.



Vettem egy ezüstszínű mackós díszt. Nem hagyhattam ott. Teljesen beleszerettem. Csupán 1 rugóba került. A Westendben épp nagy ünnepség volt. A pláza 20. születésnapját ünnepelték. Rengeteg volt az ember. A 3-as metró sajnos a teljes vonalon nem közlekedett, mert már bajok vannak az északi felújított szakasszal és ott garanciális javításokat végeznek. Amúgy az északi vonalon mehetne a forgalom, hisz az már kész van, de most javítgatnak ott. Istvánnal a 4-6-os villamossal elmentünk hogy megnézzük a Kripta sörözőt, de nem találtuk meg. Hiába is tudtuk a címet, hiába is értünk oda nem találtuk. Tettünk egy nagy kört, de nem jutottunk előbbre. Én azt tanácsoltam, hogy nézzük meg ismét a helyet. István szerint 16-kor nyitnak, de szerencsére az ő telefonján láttam, hogy 19-kor nyitnak és alatta a mobilszám is megtalálható volt. Fel is hívtam őket és megtudtam, hogy valójában 18 órakor van nyitás. Meg is találtuk a helyet. Azért nem láttuk, mert nem volt névtábla kitéve. A 18 órás nyitás előtt beültünk egy másik helyre, ahol ettem egy pizzát. 18 órára vissza is értünk a Kriptához, és pont a nyitásra. A hely nagyon hangulatos volt. Valóságos horrorparadicsom:






A hellyel egy bajom volt csak. Sokszor hangzott el metál zene, melyet nem bírok. Később már normálisabb zenék mentek. Ezt leszámítva nagyon bejött nekem a hely. Horroros szereplők voltak lerajzolva a falakon, műpókhálók a falon, menyasszonycsontváz a koporsóban és még sorolhatnám. J A wc-ben pedig sikoly álarcos rajz köszönt rám, valamint sikoltozó, és egyéb horrorisztikus hangok voltak hallhatóak. 22 órakor jöttünk el, és az eső már nem esett. István elkísértem a Nyugatiba, majd azután hazaindultam. Nagyon aggódok a barátom miatt, de nem árulhatom el, hogy  miről van szó. Sok neki is a gondja, és a világhálón ez nem publikus. Én vagyok az egyetlen barátja Istvánnak és bízunk egymásban. A havi találkozóink során megbeszéljük egymás búját, baját és a titkainkat is. A Kripta sörözőbe még vissza fogunk menni, mert lenyűgözött bennünket az atmoszférája.

Éjszakai Mancs őrjárat
Lujzim és Gömbim 2 éjszakát nálunk töltöttek itthon és sok játékot hoztak át hozzánk. Köztük a Mancs őrjáratos figurákat. Azt a mesét szoktam nézni Gömbivel. Nagyon szeretjük. J Egy teljesen normális mese, amit még elfogadhatónak tartok a maiak közül. Lujzim korábban nagyon szerette nézni a TV-ben és a nővérem, az édesanyja megszerezte neki a figurákat. Az egyiket én vettem meg. A Mancs őrjárat tagjai tiszteletüket tették világom valós központjában. J Találkoztak Michael Myers-sel és a CD-s polcot is meglátogatták:







Másnap mikor a gyerkőcök szülei megjöttek Gömbim kapott egy Ryder kisautót is. J Ezek a figurák nagyon jók, csak sajnos nem mindegyik karakterét árulják. A Ferenc körúton a Rajzfilmjátékok üzletében elérhetőek a játékok.

A 20. Latin Grammy tiszteletére kinyomtattam kartonra egy Alejandro Sanz képet amelyet körbevágtam és kiállítottam a felújított „színpadra”. November 14-én Alejandro Sanz remélem megkapja a gramofonos szobrocskát az idei #eldisco-ért. A kutyik őt is meglesték, persze nem sokkal később Michael Myers is. J


Így a cikk végére egy ún. kis mesét szántam, hogy mosolyt csalhassak olvasóim arcára. A napokban vettem ledes égősorokat is, amelyeket a CD-s polcom köré raktam. Darabja mindösszesen 300 Ft volt és elemmel működnek. Nemcsak karácsonykor, de egész évben ki lesz téve. Majd a december 1-i karácsonyavatókor is. J  




Megújult a sarokrész is, ahol korábban a gázkonvektorom volt. A maradék szigetelőszőnyeggel átalakítottam, és a CD-s polc melletti falrész is elkészült. Elkészítettem Szaglász Bleki párjából Fantasma Valley zoknis térképét, alatta pedig a koncerteken fotózott képekből két montázst is. Az idei Halloween túlélői a sikolyos tök, illetve a dísztökök. Sajnos az első már kezd szétesni, így az kidobásra kerül majd.


Nagyon jól megcsináltam a sarkot és az idei karácsonyi kisfám ott lesz majd kihelyezve.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.