2018. április 9., hétfő

+ES+ póló


Alejandro Sanz tavalyi koncertjének, a +ES+ CD borítóját rányomtattam egy fekete pólóra. Nem ez az első eset, hogy a kedvenc zenei világommal kapcsolatban pólót nyomtatok. Mindenképpen szerettem volna egy Alejandro Sanzosat, amelyet végül megcsináltattam. Kevesebb pénzbe kerül, mintha a neten rendelném, mert egy zenei póló meghaladhatja a 10 ezer forintot is!


A pólónyomtatás folyamata. Szerencsés voltam, hogy megnézhettem, ugyanis az USB-n vittem a képet, amit véletlenül a boltban hagytam. A pólónyomtatás előtt mondta az eladónő, hogy 40 perc alatt elkészül a nyomás. Addig sétálgattam egyet, és elmentem venni 1-2 dolgot, ami édesanyámnak kellett. Megijedtem, hogy kieshetett az USB a pénztárcámból, mert nem találtam. Siettem vissza az üzletbe ahol szerencsére ott volt. Ekkor láttam, ahogy végzi a gép a pólónyomtatást. Érdekes volt. Miután elkészült az eladónő óvatosan kihúzta a nyomtatóból, majd áttette egy másik gépbe. A pólóra papírt tett, majd lecsukta a gép fedelét. Ezután végleg elkészült a póló. Ragaszkodtam ahhoz, hogy a boltban vegyem meg a fekete pólót, mert akármilyenre nem akartam nyomtatást. A 2020-as zenei évre is fogok csináltatni pólókat, csak legalább 3-4 félét.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.