2018. április 1., vasárnap

HÚSVÉTI TOJÁSAIM II: EZÜST TOJÁSCSODÁK


Húsvét előtt pár nappal ismét elmentem a hobbiboltba, hogy műanyag fehér tojásokat vegyek. Olyan méretben sajnos nem találtam amilyet szerettem volna, viszont egy picivel nagyobb méretben lehetett kapni 4 darabot. Bőven elég volt annyi és megvettem őket. Itthon pedig nekiláttam és ezüst ragasztószalagból különböző külsejű tojásokat készítettem. Csodálatosan sikerültek és a végén szemeket is kaptak az ezüstös tojáscsodák.














Kicsit macerás ugyan, de bárki meg tudja csinálni. Az alapanyagok sem drágák, sőt sokkal értékesebb, ha magunk készítjük el a számunkra tökéletes tojásokat. 

Az elkészült tojásokat ki is állítottam a húsvéti képeslapomhoz. Ezzel a fotóval kívánok minden olvasómnak nagyon boldog húsvétot! J
B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.