2022. július 29., péntek

VÁCI KIRUCCANÁS

Néhány hete elkezdtem levelezni egy sráccal, aki Vácon dolgozik. Kicsit megkésve, de meg tudtuk ejteni a találkozónkat.

A 15:08-as zónázó vonattal indultam el Vácra, hogy odaérhessek a 16 órás találkozóra. Mióta felújították a váci vonatállomást csak 1 alkalommal voltam ott. Most lehetőségem nyílt arra, hogy jobban körülnézhessek.








A vasútállomás épülete új színt kapott és az aluljáróba új lifteket építettek be. Volt még időm délután 4-ig, és körülnéztem a környéken. Meglepett, hogy nem találtam a fekete mozdonyt amelyet kiállítás céljából raktak ki a vonatállomás megállójában. Utólag kiderült, hogy máshova helyezték át a szerelvényt.



Rolanddal, a sráccal, akivel meg volt beszélve a találkozó 16:06-kor ismerkedtem meg személyesen az 1-es vágánynál. Szimpatikus volt nagyon. Vácon dolgozik egy étteremben, de egy másik városban lakik. 20 éves, és készül középiskolába menni. Körülnéztünk Vácon és arra gondoltam jobban megismerem ezt a városkát. Olyan volt, mint egy ékszeres doboz.



Felfedeztem egy fehérneműboltot, ahol sokféle alsógatyát és zoknit árultak. J.Press is volt közöttük, de elég drágák voltak. Itt Budapesten már nincs ilyen üzlet. Azt hittem megszűnt.


Tervezek még ide visszatérni ha őszre új fehérneműt szeretnék venni. Roland és én a fő tér felé mentünk. Vác kicsit emlékeztetett Barcelonára, Pécsre és Bécsre. J Sok étterem található itt és rengeteg látványosság. Az utcák romantikusak, fantáziában és színekben gazdag terek.







Beljebb sétálva a Duna partra érkeztünk, amely egy kisebb tengerpartra emlékeztetett. Nem voltak sokan. Az szomorú látvány volt, hogy az emberi szemét sok helyen látható volt, de én a szépet örökítettem meg. Kicsit bosszankodtam, hogy nem vittem magammal Dezső gépét. Legközelebb el fogom vinni, mert olyan helyszíneket láttam, amelyeket érdemes lefotózni a speciális géppel.



















A lábaim megmártóztattam a hideg Dunában. Jólesett nagyon. Szedtem kavicsokat és kagylóhéjakat. Persze gyöngyök nem voltak benne. L J Itthon persze hobbiboltban vett fekete gyöngyökkel töltöttem meg, majd dekorációként raktam ki. 


Erdős része is van Vácnak. Tovább nem mentünk, mert elment az idő nagyon és Rolandnak is haza kellett mennie. Én sem akartam estig maradni, mert haza akartam menni. A vonatig volt annyi időnk hogy a cukrászdában megegyünk egy sütit.

Ettem egy Sacher kockát és egy tejcsokis islert. Mögöttünk idős nénik beszélgettek a Keresztanyu című sorozatról. Rolandról kiderült, hogy ő is nagyon szereti a telenovellákat. Beszélgettünk a témáról. J Miután a cukiból kijöttünk a vonatállomás felé mentünk. Olyannal jöttem Budapestre, ami minden állomáson megállt, mert sajnos a zónázót lekéstem.

Rolanddal megbeszéltem, hogy fogunk még találkozni, de max. barátság lesz közöttünk.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.