2020. május 24., vasárnap

CSIGAMETRÓ


Arra gondoltam megnézem mi a helyzet a jelenleg felújítás alatt álló 3-as metró déli vonala körül. Tavalyhoz képest a felszíni állapotok nem sokat változtak, viszont annyit lehet tudni, hogy a föld alatt már javában rakosgatják felfelé az új burkolatokat.

A Népligetnél meglepő módon felbontva találtam a födémet. Teljesen ismeretlen volt az állomás bejárata. A liftek beépítése miatt lehetett nyitott. Mentem tovább. Az Ecseri úton nem meglepő módon az átjáró aluljáró érintetlen, ugyanolyan retró stílusú, lepusztult, mint annak idején. Érdekes módon a 3-as metró északi szakaszának felújításakor a Gyöngyösi utcánál az aluljárót is megcsinálták. Az Ecseri útnál viszont nem. A Pöttyös utca jobban el van fedve, viszont a metró épületének bejáratát egészben le tudtam fényképezni panoráma funkcióval. Reménykedtem abban, ha már burkolnak, akkor automatikusan a felszínen is haladni fognak vele. De nem így ment. A Határ útnál ki volt nyitva a metrófelújítás helyszíne, így közelről be tudtam fotózni. Fúrás hangokat hallottam. Napszemüveg és arcmaszk volt rajtam. Mintha valami ügynök lennék, úgy masíroztam a megállókhoz. J Be nem tudtam menni sajnos, bajom is eshetett volna. A Határ úttól Kőbánya-Kispestig egy poros országút vezetett. Az állomáshoz nagyon nem nyúltak, hisz azt 10 éve újították fel és a pálya az, ami valóban rekonstrukcióra szorult. A piros, hátsóbejárathoz meglepő módon nem nyúltak. Nem egységes most, mivel az új metrómegálló színvilága eltér tőle.

Népliget (2020. május 24.)

Ecseri út (2020. május 24.)


Pöttyös utca (2020. május 24.)

Határ út (2020. május 24.)



Kőbánya-Kispest (2020. május 24.)

Fotók a jelenlegi felszíni állapotokról. Nyár végén tervezek egy újabb körutat arrafelé. Megjegyzem, hogy tavaly április 6-án kezdtek neki a 3-as metró déli szakaszának felújításához, de 1 év és 2 hónap kevés ahhoz, hogy legalább addigra elkészüljenek?! Ennyi idő rengeteg, ráadásul a 3-as metró Budapest legforgalmasabb vonala. Nem fog elkészülni a teljes metróvonal rekonstrukciója 2022-ig, mert addig kell befejezni az egészet! Állítólag addig hívhatóak le az uniós források. Mindegy hogy a BKK mivel érvel, közel másfél év sok 4 megálló felújításához, ráadásul a Kőbánya-kispesti állomás 2011-ben lett átadva felújítva amikor elkészült a Köki Terminál bevásárlóközpont.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.