Arra gondoltam megnézem mi a
helyzet a jelenleg felújítás alatt álló 3-as metró déli vonala körül. Tavalyhoz
képest a felszíni állapotok nem sokat változtak, viszont annyit lehet tudni,
hogy a föld alatt már javában rakosgatják felfelé az új burkolatokat.
A Népligetnél meglepő módon
felbontva találtam a födémet. Teljesen ismeretlen volt az állomás bejárata. A
liftek beépítése miatt lehetett nyitott. Mentem tovább. Az Ecseri úton nem
meglepő módon az átjáró aluljáró érintetlen, ugyanolyan retró stílusú, lepusztult,
mint annak idején. Érdekes módon a 3-as metró északi szakaszának felújításakor
a Gyöngyösi utcánál az aluljárót is megcsinálták. Az Ecseri útnál viszont nem.
A Pöttyös utca jobban el van fedve, viszont a metró épületének bejáratát
egészben le tudtam fényképezni panoráma funkcióval. Reménykedtem abban, ha már
burkolnak, akkor automatikusan a felszínen is haladni fognak vele. De nem így
ment. A Határ útnál ki volt nyitva a metrófelújítás helyszíne, így közelről be
tudtam fotózni. Fúrás hangokat hallottam. Napszemüveg és arcmaszk volt rajtam.
Mintha valami ügynök lennék, úgy masíroztam a megállókhoz. J Be nem tudtam menni
sajnos, bajom is eshetett volna. A Határ úttól Kőbánya-Kispestig egy poros
országút vezetett. Az állomáshoz nagyon nem nyúltak, hisz azt 10 éve újították
fel és a pálya az, ami valóban rekonstrukcióra szorult. A piros,
hátsóbejárathoz meglepő módon nem nyúltak. Nem egységes most, mivel az új metrómegálló
színvilága eltér tőle.
Népliget (2020. május 24.)
Ecseri út (2020. május 24.)
Pöttyös utca (2020. május 24.)
Határ út (2020. május 24.)
Kőbánya-Kispest (2020. május 24.)
Fotók a jelenlegi felszíni
állapotokról. Nyár végén tervezek egy újabb körutat arrafelé. Megjegyzem, hogy
tavaly április 6-án kezdtek neki a 3-as metró déli szakaszának felújításához,
de 1 év és 2 hónap kevés ahhoz, hogy legalább addigra elkészüljenek?! Ennyi idő
rengeteg, ráadásul a 3-as metró Budapest legforgalmasabb vonala. Nem fog
elkészülni a teljes metróvonal rekonstrukciója 2022-ig, mert addig kell
befejezni az egészet! Állítólag addig hívhatóak le az uniós források. Mindegy
hogy a BKK mivel érvel, közel másfél év sok 4 megálló felújításához, ráadásul a
Kőbánya-kispesti állomás 2011-ben lett átadva felújítva amikor elkészült a Köki
Terminál bevásárlóközpont.
BEN
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.