2018. január 15., hétfő

MÁSODIK EDZÉS A SUHANJ!-BAN

Túl vagyok a második megmérettetésen. Délután újból elmentem a Suhanj!-ba, hogy ismét tornázzak. Nagyon jól sikerült a mai alkalom is. Megérkeztem, átöltöztem, majd elindultam a kis tornaterem felé, azonban ott voltak, így úgy döntöttem, hogy bemelegítés helyett rögtön a „mélybe vetem magam”. Nekiláttam az izomerősítőnek, majd egy futópadozásnak. Végül megtörtént a bemelegítés csak kicsit másképpen.

Szerencsémre a tornaterem később felszabadult és ott folytattam az edzést. A kis futóköreimmel kezdtem, majd újból elvettem a súlyzókat. A kis trambulinnal új műveleteket végeztem, amely kissé kifárasztott, de tartottam kisebb szüneteket, hogy erőre kapjak. Fontosnak tartottam, hogy gyakoroljam az egyensúlyos tartást a nagy labdákkal. Nem annyira sikerült, ahogy azt terveztem. Kis híján balesetet szenvedtem, mert akkorát estem hátul, hogy majdnem beütöttem a fejem a tükörbe. Nagy szerencsém volt, hogy nem történt semmi baj. Azt hiszem, hogy a nagy labdát mellőzöm a közeljövőben. A felülések nem sikerültek sajnos. Ezt azonban csak pár edzés erejéig szüneteltetem. Nem fogok egyszerre mindent bevállalni, mert túl sok lenne. A súlylabdákat is kipróbáltam, de az egyik nagyon nehéz volt, végül a kisebbekkel emelgettem. A tornatermes edzést súlyzós körsétával zártam, azután zöld teát ittam, hogy energiám legyen. Nagyon izzadtam és ilyenkor edzéskor fontos a rendszeres folyadékbevitel.






A kis tornatermes testnevelésem után visszatértem a konditerembe. 31 percig taposógépeztem. Ezután muszáj volt vizet innom és megettem egy Kit-Kat csokit. Kb. 5 percet pihentem, majd a nyújtógéphez mentem. Nagyon jó volt! Kényelmes edzésnek tartottam. Azon is majdnem félórát gyakoroltam. Tuti használom legközelebb is. 
Az edzést futó bicajjal zártam, majd úgy döntöttem, hogy szaunázok. Sajnos törölközőm nem volt, így végül átöltöztem és hazajöttem. Nagyon jólesett a mai edzés. Heti 2 alkalommal megyek mostantól kezdve. Volt idő edzésre, dokumentálásra. Az utóbbit a többi edzésen nem fogom már csinálni, hisz megmutattam mindazt, amit fontosnak tartok. Ma egy videó összeállítást is készítettem az edzésemről amelyben csak részletek vannak, viszont sok minden lényeges dolgot tartalmaz:

Úgy terveztem, hogy havonta írok egy cikket az edzésekről, amelyben részletesen beszámolok mindenről, ami lényeges.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.