2018. január 7., vasárnap

estiBEN – La Primera Temporada (1. évad)

A minap lett vége internetes műsoromnak, az estiBEN-nek. Azt terveztem, hogy más névvel új szériát indítok, de elhatároztam, hogy zárt formában mégis folytatódik a műsorom. Heti 1 alkalommal készítek egy részt, amelyet viszont már nem fogok megosztani senkivel sem. Olyan témákról szól, amelyeket nem osztok meg a nyilvánossággal. A neten csakis olyan dolgokat mutatok meg, amelyet szabad. Azonban nem mindent. És amit nem lehet, azt megosztom az estiBEN új, 2. évadában. A folytatásban persze benne lesznek a kézműves videók kiegészítésként valamint néhány extra. Úgy gondolom, hogy az estiBEN egy sokkal fejlettebb műsorom, amelyben nagyon sok kivételes dolog történt. Pl. az új 3-as metrószerelvény átadása, Ezerarcú autizmus kiállítás, kerámiafestés és még sorolhatnám. Sajnos a kívánt nézettséget nem sikerült elérnem. Azok is, akik néztek, már a 40-es adások végét sem látták. Ezért is osztottam meg ősztől kevesebb tartalmat, de mellette a személyesebb dolgaimat is beletettem, melyeket nem akartam közzétenni. Idén 2018-ban már csak zárt jellegű marad a műsor, egy magán internetes videó napló.

Ősszel készült el az estiBEN első évadának első része, melyet dvd-re írtam ki. Hozzá borítót készítettem. Ez év elején csináltam meg a második rész borítóját. A két dvd változatot pedig különleges, ezüstös díszdobozba tettem, melyet kartonból, ezüst ragasztószalagból készítettem: 











A díszdoboz elkészítését videóra vettem:








A dvd változatból egyet csináltam és egy is marad. Aki meg szeretné nézni a neten megtalálhatja a megosztott részeket:

http://benovelas.hu/index.php/estiben

Az estiBEN új főcímet kap, amely ha elkészül, akkor megosztom. 

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.