2018. január 2., kedd

¡Feliz Año Nuevo!

Boldog újévet kívánok mindenkinek! Beléptünk a 2018-as évbe. Ahogy láthatjátok megváltozott a blogom arculata. A fejléc témájával voltam kicsit hadilábon. Nem tudtam, milyen legyen az új. Végül aztán elhatároztam, hogy néhány emlékezetes képecskét, mellette a velem kapcsolatos műsorok, gif képeit és logóit rakom ki. Nemrég olyan képszerkesztő programot sikerült találnom, amivel simán fejleszthettem a fotós tudásom. Naplószerű képkeretbe tettem bele az idei fejléc tartalmát. Áprilisig mindenképp így marad az arculat, aztán még eldöntöm, hogy az autizmus hónapjában mi legyen. Az év utolsó napján Katinál vendégeskedtem. Előtte a Lehel téren vásároltam ezüst kalapot, műanyag nyakkendőt. Az ezüst szerpentint ajándékba adták. Valaki rám akart sózni petárdát, de nem kértem belőle. Eleve veszélyes, és ráadásul be van tiltva. Amikor Katitól hazajöttem elindítottam egy latin zenei maratont 16 óra után. Az idén vásárolt spanyol zenei újdonságokat megjelenési sorrendben, egymás után végighallgattam. Este fél 11 előtt lett vége. Ezzel a hosszú zenehallgatással búcsúztattam a 2017-es évet, amelyben voltak jó, de rossz pillanatok is.  




A 2017-es év nagyon bőséges volt a latin zenét illetően. Számos énekesnek idén jelent meg az új albuma, persze én nem mindenkinek vásároltam meg az új lemezét. Zenei CD-ket mindig aprópénzből vásárolok. Mikor segítek a szüleimnek vásárláskor, néha megtarthatom az aprót. Alkalmazom a sok kicsi sokra megy módszert. Egy hónap alatt egy CD ára bőven összejön, és néha kiegészítem a saját pénzemből is a lemezre valót. Szeretek CD-t venni, betenni a lejátszóba és akár 2-3x egymás után is folyamatosan meghallgatom. Voltak olyan CD-k is idén, amelyre én pénzt kaptam, mivel van, hogy szülinap, névnap során kapok egy kis extra zsetont és beosztom. Ruhám van dögivel, van mit ennem, nem nélkülözök. Sajnos a súlyomra nagyon oda kell figyelnem, mert sokszor eszem többet a kelleténél. Persze nemcsak CD-t veszek, hanem mást is. A CD az egyetlen luxus, ami boldoggá tesz, megéri nekem és bármikor meghallgathatom. A spotify-t belehallgatásra használom, mert sajna az amazonon mindössze 30 másodpercig fülelhetem meg az adott újdonság számait. A spotify-on viszont ingyen meghallgathatok egy CD, azonban néha megszakítják valami buta reklámmal. Sajnos hazánk a latin zenével eléggé mostohán bánik, így rendelnem kell azt, amit szeretnék, és amit itthon nem forgalmaznak. A túlzásba vitt angolosodás nagyon zavar zene, és sok minden téren. Szoktam angol nyelvű zenéket hallgatni pl. Phil Collins-t. Az a baj, hogy hazánkban a magyar mellett ezt a nyelvet oltalmazzák. Némely helyen az orosz és a német nyelvű kiírásokat is olvasom. Szilveszer éjjelén, az újév beköszöntése után véget vetettem az estiBEN-nek. A 66. adással zártam le egy korszakot. Becsuktam egy ajtót, és kinyitottam egy másikat. Ez a 2018-as év ajtaja.


B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.