2018. január 23., kedd

AZ ÉV ELSŐ CD VÁSÁRA: PABLO ALBORÁN: TANTO

Megvettem az év első CD-jét, Pablo Alborán: Tanto című 2012-es albumát, melynek 2 lemezes deluxe kiadását 2015-ben forgalmazták. CD és DVD kombó változat, amelyet digipak tokban vásároltam meg. A tavaly megjelent Prometo hatására elhatároztam, hogy az énekes többi lemezét is megveszem. Még a Terral hátravan, de azt max. húsvétra tervezem beszerezni. A karácsonykor kapott pénzből maradt annyi, hogy megvegyem a Tanto-t, A kiadás ilyen:



Nagyon különleges ez az Alborán lemez, ugyanis telis tele van olyan hangulattal, amely már túl sok! De ezt jónak tartom. Laura Pausini új albumáig biztos slágerlemez lesz. Egyetlen baja van a kiadással, hogy pár éven belül piszkos lesz a tok, mivel nem műanyag tokban árulták. Egy ún. selymes dupla digipakkos tokban vettem amely Phil Collins remastered 2 lemezes kiadásainak tokos anyaga, illetve a 2007-ben kapott Alejandro Sanz: El alma al aire deluxe kiadás. Nem tudom, hogy nevezik a sima tapintású tokot, ezért neveztem el selymesnek.

A CD-hez tartozó dvd-n rajta van a Tanto című videóklip, illetve megmutatják hogyan készült a lemez:



 Képek a dvdből

 2015-ben nemcsak az új kiadás jelent meg, hanem a Tanto (En Directo) koncertalbum is.

A Tanto című lemezt megtaláljátok a spotifyon:


B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.