2017. május 17., szerda

Especiale fotózás a Corvin sétányon

Ezt a képet Csendes Péter barátnője készítette rólunk


Tegnap az AURA fotóklub kivételesen a Corvin sétányon volt megtartva. Utcai fotózást tartottunk. Csendes Péter, a tanárunk modelleket hozott, hogy őket kapjuk lencsevégre. Nagyon jó idő volt szerencsére. Mindenki nagyon együttműködő volt. A fotózás a Corvin mozi előtt kezdődött és a Corvin Plázánál ért véget. Munkánkat segítették más emberek is, akik szívesen csatlakoztak a fotózáshoz. Ettől picit megijedtem, mert attól féltem, hogy esetleg valami baj lesz. Péter a kérésemre férfi modellt is hozott, ami változatosabbá tette a feladatot, ugyanis voltak olyan fotós alkalmak, amikor lányokat kellett lefényképezni. A tegnapi női modellek is nagyon szépek voltak, ám egyikük nem bontotta ki a haját. Úgy gondolom, hogy egy nőnek kibontva kellene a haját tartania, mert ez kiemeli a szépségét. Nagyon sok nő úgy rontja el a szépségét, hogy levágatja a frizuráját, valamint felköti. Mikor a kedvenc sorozatomban, a Perlában Silvia Navarro haja a 60-as részektől rövidebb volt az valahogy nekem nem tetszett. Fontos hogy egy nőnek milyen a haja. Akad, akinek jól áll a rövid.


A tegnapi fotózás során rengeteg képet készítettem:
(A nagyításhoz kattintsatok rájuk!)

Vörös szépség


Csak egy lövés


Késötét (a késő és a sötét szóból olvasztottam össze a kép címét)


A lépcsőházi szépség


Beolvadás


 Megsülés


Nyári hőségben


Menekülés a hőség elől


 
Egypár

Az árnyék

Sötét tekintet


A fényben


Két oldal között


Sugárzás


Hőségben


A fekete nő


Fénylő ifjúság (A lány 18 éves)


Sötétfényes


Fenyvesek között a fény fogságában


A fotózás során nemcsak modelleket, hanem házakat is fotóztam: 





Nagyon jól éreztem magam, csak sajnos sok ember volt a Corvin sétányon, így sok hibás képem is volt, mivel belesétáltak szó szerint. Ezt leszámítva azért sok szuper fotót készítettem. Ügyeltem arra, hogy a feladatok mellett a környezeti hangulatokat is megörökítsem, hisz fontos nekem a változatosság. Ezek által sokkal több mindent tudok kiadni a kezemből.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.