2017. március 7., kedd

Új műsor: estiBEN


Az esti likőr véget ért, elfogyott. Kezdetét veszi az új műsorom, amelyben megmutatom a sokszínűség világát és egyben az én világom megmutatható részeit. 

2015-ben kezdtem neki egy zárt, videó napló sorozatnak, az Esti likőrnek. Ez a késő esti műsor néha nappal is ment, és akadt köztük olyan adás, melyeket megosztottam a nagyközönséggel. Azonban túlságosan személyessé vált ez a műsor és tavaly, majdnem egy éves működés után befejeztem ezt a sorozatot. Sajnos nem értem el a 100. adásig. Összesen 84 részes lett, dvdre archiváltam az adásokat. Tavaly karácsony előtt már terve volt véve egy új Esti likőr, megújult íz világgal, de csak egy adást készítettem belőle, és végül nem osztottam meg. Kicsit féltem is attól, hogy viccet csinálnak ebből, de ezzel a félelemmel szembeszálltam és most belevágtam. Elhatároztam, hogyha már felvállaltam az autizmusom, akkor egy teljesen megújult szériát indítok el. És sikerült! Egy hét alatt 3 adást készítettem el, viszont ahogy az lenni szokott kissé zavarban voltam. Ez is egy tünete az autizmusnak. Az estiBEN-t egy egyedi, szórakoztató műsornak szánom, és egyben megmutatni mindenkinek, hogy milyen a világ egy enyhén autizmussal érintett ember szemével. Általam megismerhető egy teljesen más világ, az én világom megmutatható része, amelyben nincs politika, nincsenek rossz hírek. Maximum annyi, hogy megosztom a tapasztalatimat és egyben segítek hozzám hasonló sorstársaimon.

A blogomból letöröltem a feltöltött részeket és az estiBEN részeit a weblapomon láthatjátok:

http://benovelas.hu/index.php/estiben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.