2017. március 18., szombat

Óriási dolog

Lassan harmadik hete vágtam bele életem egyik legnehezebb kihívásába, a netes műsorom, az estiBEN forgatásába. Eddig tíz adás készült és nem bántam, meg hogy kiálltam az internet nyilvánossága elé. Úgy gondolom, hogy nemcsak magamon, de másokon is segítenem kell azzal, hogy egyedi műsort csinálok. Megpróbálom megtörni más hozzám hasonló sorstársamban azt a kemény jeget, mely csak nem akar elolvadni. Hogy milyen érzés műsort készíteni? Nehéz. Főleg azért, mert mikor bekapcsolom a kamerám akkor az első felvétel sosem sikerül, így ki kell kapcsolni és újból kezdeni. Van, hogy második és harmadik bekapcsoláskor rontok, de aztán csak beindul a bátorság motorja. A hibás kezdések szerencsére nem érik el az egy percet. Vannak olyan helyzetek, amikor épp a műsor közepén állok, és akkor érzem, hogy le kell állnom. És az adott szakasz utolsó másodperceit lecsippentem a felvétel végén, majd egybeforrasztom a következő szakasszal. Az estiBEN előzménye egy zárt, netes napló volt, az Esti likőr, melynek voltak nyílt adásai, de többnyire személyes panaszaimat mondtam el a kamerába. Naplóírás helyett a szóbeli napló sokkal eredetibbnek bizonyult, melyet hosszú idő után abbahagytam. Az estiBEN egy úm. újrakezdés és megmutatom ennek a társadalomnak milyen a világ autizmus szemmel. Zavarban vagyok, emiatt sajnos könnyedén félre lehet érteni. Ebben a helyzetben természetes ez a viselkedés, hisz nyíltan beszélek a videókban és tisztában vagyok azzal, hogy felkerül a netre. Egyik pszichológusom, az Eszter tegnap mondta, hogy óriási dolog, amit csinálok, hisz ő ilyesmit nem tudna tenni, amit én. Nem könnyű elkészíteni ez estiBEN-t, de amíg tehetem csinálni fogom. Az tény, hogy miközben forog a kamera, akkor zavarban vagyok. Bízom abban, hogy ez idővel majd enyhülni fog és sokkal magabiztosabban fogok teljesíteni. A műsorommal megmutatom, milyen vagyok, de ügyelek arra, hogy csak annyit áruljak el magamról amennyit szabad. Mert fontos tudni, hogy az én világomnak csak egy részét mutatom meg a nagyközönségnek.  
Ilyen a világom táblázata. Nagy, téglaalakú „terület”. 

Az estiBEN adásait a szobámban veszem fel. Akadnak azonban bevezető videók is, amelyeket máshol rögzítek, majd azt beillesztem a szerkesztéskor az adott részbe. A legutóbbi adást a szüleim szobájában vettem fel és a fotelben ülve beszéltem a nézőimhez. A műsorom politikamentes, és nem a fényűzésről szól. Megmutatom milyen egy CD, hanglemez és részletesen beszélek róluk. Nem vagyok gazdag ember, egyszerűen élek, de mégsem mutogatom az otthonom a neten keresztül, mert a magánszféra számomra szent. Más ha a szobám egy szeletét megmutatom. Nagyon sok fiatal kihasználja az internet és az okostelefon adta lehetőségeket és a világháló elé tárja magánéletét. Ez nem az én világom. Megvannak a magam szabályai, melyeket betartok. A jövőben szeretném az estiBEN-t egyre több érdekességgel megfűszerezni és megismertetni másokkal egy egészen más kultúrát, amely totálisan eltér az átlagostól. A műsoromról szó fog még esni máskor is. Remélem sokak tetszését elnyeri majd. Néhány képet megmutatok a felvételekből:

A nagyításhoz kattintsatok a képekre: 
 A Virányosi házban.




Ismerősöm házában Monoron




A latin zenei adás közben

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.