2017. március 15., szerda

Édes meglepetés


Egyik nap Laura Pausini facebookos oldalán figyelmes lettem egy csokoládé reklámjára, amiben a 2015-ös Simili című dal hangzik el. Egy különleges csokit reklámoztak. Bosszantott akkor, mert megkóstoltam volna. Aztán a minap elmentem az egyik kedvenc édességboltomba, ami nem messze van az otthonomtól és a kedvenc helyemtől. Egy Nestlé bolt ahol lehet kapni Nestlé, Boci, Nesquik csokit, illetve kedvező áron dobozos kukoricapelyhet és Nestlé fitnesst. Legnagyobb meglepetésemre árulták azt a csokoládét, amit a reklámban láttam. ÉS darabra is lehetett venni! Kihasználtam a lehetőséget és vettem. 3 féle ízben lehet kapni. Ét, fehér és tejcsokis változatban. Nagyon finom és ajánlom mindenkinek! Nekem a fehér ízlett a legjobban, mert a fehércsoki a kedvencem. Aki ismeri az új Nemzeti Színházat akkor a 2-es villamossal kell odamenni. A Haller utca és a Milleniumi Kulturális Központ között található a színházi sétányon.



Karácsonykor is reklámozták a csokit, ahol szintén Laura Pausini zenéje hangzott el. A bejegyzés alatt megnézhetitek a reklámjait. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.