2016. június 14., kedd

Terepszemle: 3-as metró

Kora délután elmentem egyet metrózni. Készítettem szép képeket is, de főleg a kék vonal sérüléseit örökítettem meg. 

Nagyvárad tér
Ázott sínpálya, romos tartóelemek és a pillanat amikor jön a metró.


Klinikák
Kopott fehér kőpadló, egy hiányzó fekete szék, vastagon álló kosz az oszlopokon és a falak alatt.

 Ferenc körút (Corvin negyed)
 Az ajtó csukódásakor fotóztam a hiányzó narancssárga szék hiányát. A kocsiban kopott a szék alsó része. Az ajtók szokásukhoz híven "néznek" és "vágják az arcukat".








Kálvin tér
Betörött állomásjelző tábla, itt is ázott sínpálya, vastag kosz, valamint hiányzó székek sorozata. Már csak ketten maradtak a csapatból. A falburkolatot mintha megborsozták volna. Régi, ütött kopott fehér kőpadló. Vajon mikor fénylik megint? Ha most nem is, az éppen érkező metró igen. Két fénypontjával jelzi, hogy megérkezett. 



 Ferenciek tere (Felszabadulás tér)
 A ütött kopott fehér és repedezett kőpadló, a hiányzó sárga és összefirkált székek, valamint a csúnya sínpálya érezteti mennyire beteg a 3-as metró. 

A többi állomást ma már nem fotóztam, csak korábban. Úgy gondoltam, hogy ez bőven elég. Jó lenne ha minél gyorsabban megkezdenék a 3-as metró felújítását, hogy ne legyen még csúnyább Budapest legforgalmasabb kék vonala. A hazánkba látogató turisták is megdöbbenhetnek, amikor ezzel a metróval utaznak. Nem vet ránk jó fényt, magyarokra.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.