2021. október 10., vasárnap

KÖZELEG A HALLOWEEN

 


Szeptember utolsó napján kitettem a Halloweenes dekorációkat. Októbertől ugyanis egy teljes hónapon keresztül beköszönt ez az időszak és november 2-án kerül elbontásra csak a dekoráció.













Idén próbáltam ismét újat hozni. Papírból újabb aprócska faleveleket lyukasztottam, majd azokat elszórogattam, hogy valódi őszi hangulatot varázsolhassak. Elővettem a Halloweenes dobozt, és kiderült, sokkal több a dekoráció, mint ahogy emlékeztem. Valódi mini dísztököt vettem ugyan, de az egyik idő előtt kezd tönkremenni. Remélem, ki fogja húzni így a hónap végéig. Néhány éve kész vagyont költöttem Halloween cuccokra és ezeket bármikor fel lehet használni. Legtartósabbak a hungarocellből készített tökök, melyeket az újbudai piacon vettem. A műpókháló és a fekete szövetes háló idén utoljára tesz szolgálatot, mert macerásnak tartottam kirakni azokat. A fekete szövetes háló 4 éve megvan, de kezd tönkremenni. Alatta a tavaly készített merített papírleveleket és tököket tettem fel, és köztük van olyan is, amelyet Lujzim csinált. Vannak nagyon jó ünnepi dekorációk, melyek szuperül teljesítenek ugyan, de macerás az elrendezése. Ilyen eset volt a műhó, amelyet nehezen takarítottam el karácsony után és ki kellett dobni. A por és más piszok teljesen tönkretette.  


A horrorfigurákból valóságos kiállítást csináltam. Nem biztos, hogy az idei új Halloween film Michael Myers-es NECA figuráját megveszem, mert nagyban hasonlíthat a 2018-as változathoz. Az idei Halloweenkor természetesen nem fog elmaradni a tökfaragás, a finom őszi ételek elkészítése és a remek alkalmak. És persze meg is ajándékozom magamat újabb lemezekkel is. J A 2021-es Halloweent hajmeresztően izgalmasra tervezem, összekötve egy hangulatos kis koncerttel, ill. egy horrorbemutatóval. De mindezeket október 30-31-én. J A spanyolok nem ünnepelnek Halloweent, de Mexikóban a halottak napját El día de los muertosnak nevezik. Ezt a spanyol tanárnőm mondta nekem minap. Nálam lesz Halloween ahogy eddig és nagyon várom ezt a színes ünnepet. Sokan azt gondolhatják, hogy Halloweenkor a halottakon nevetnek, vagy viccelődnek az emberek. Pedig nem így van. Nekem a Halloween az ősz színességét fejezi ki, egy izgalmas ünnepet, amely hasonlóan hangulatos, mint a karácsony. És persze Michael Myers, a gyilkos karaktere a Halloween sorozatból. Idén Október 21-én lesz majd a Gyilkos Halloween a mozikban, melyhez már előrendeltem nyáron a filmzenei albumot CD-n. Ez a film lesz a 2018-as Halloween folytatása.

BEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.