2019. március 10., vasárnap

KÉSZÜLŐ KÖNYV: 2020: EGY ZENEI TÖRTÉNET KÉPEKBEN ÉS RAJZOKBAN

Ugyan még csak 2019 van, már régóta készülődök a 2020-as zene évére. Ennek alkalmából belefogtam egy regény írásába, illetve egy képes könyvbe, amely kéziratos, és rajzos könyv. 

Koppenhágás boltnak nevezett üzletben még anno vásároltam egy ezer forint értékű kis beírókönyvet, melyek különböző mintázatban voltak kaphatóak. Én a borítékosra tettem a voksom. Egyrészt azért, mert anno Phil Collinsnak 2004-ben megjelent egy Love Songs 2 lemezes válogatásalbuma, másrész 20 év hosszú idő és egy ezzel a könyvvel üzenni szeretnék egy ún. könyvlevél formában. Persze elküldeni nem szeretném senkinek, mert egy darab készül belőle. A számomra fontos embereknek címzem.

2000 óta számos kazettát, CD-t és zenei DVD-t gyűjtöttem össze. Voltak olyan kiadványok, melyeken matrica is volt, de azoknak sajnos egy része elveszett, tönkrement. Amik megmaradtak a múltból elővettem, beszkenneltem és azokat ráragasztottam a könyvem borítójára. Olyan volt ez, mint egy restaurálás. Emléket állítok egy komoly zenehallgatási múltnak. A zene megérdemli, hogy foglalkozzak vele, hallgassam és gyűjtsem.

Kiemelt énekesek és együttesek albumaival foglalkozok. Indigós és rendes rajzokat készítek, melléjük képeket nyomtatok a könyvbe. A zenei stílusok vegyítve kerülnek sorra és bizonyos albumok között másféle rajzokat és képeket is készítek, amelyek a zenével kapcsolatosak. Egy időutazás, amely során sok szép emléket fel tudok idézni. Az utóbbi időben vett filctollak mellett zsírkrétákat is használok, illetve vastag fekete alkoholos filctollat is, melyek sajnos kisebb nyomot hagynak, így az itthon meglévő tapadólapokat, melyeket rég nem tudtam felhasználni semmire sem, most ehhez a könyvhöz el tudom fogyasztani. Az átütős oldalakat ragasztom le velük. Akad olyan alkalom, amikor külön tapadólapon rajzolok meg valamit és azt ragasztom be a könyvembe. Az átütős részes oldalakra.




A könyv befejezését 2019 végére tervezem, de sztem hamarabb is el fog készülni. A regény pedig 2020 őszére lesz kész.

B E N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.