2016. október 30., vasárnap

OsCaR


Ma a Ferencvárosi Művelődési Házban édesapámmal megnéztem a népszerű francia vígjátéknak, az Oscarnak a színdarabját. 2 évvel ezelőtt láttam a francia változatát, amelyben Louis de Funes játszotta a papa szerepét. Én az amerikai változatát ismertem korábban, amelyben Silvester Stallone volt a főszereplő. Jobban is tetszett az a verzió, mint az eredeti. Színházban a francia történetet vitték színpadra. Nagy élményben volt részem, ugyanis az előadás előtt volt szerencsém személyesen találkozni néhány színésszel. Először Szabó Mátét láttam aki telenovellákban is szinkronizál: A szív parancsa (Pablo Albarrán), A szenvedély száz színe (Marcelo), Elfeledett szerelem (Diego). Egy-két szót váltottam vele. A másik Vándor Éva volt, aki szintén szinkronizált telenovellákban, pl. Rabok és szeretők (Victoria). Meg is említettem neki az Amores Verdaderos címet és megkérdezte a magyar címet. A színésznő hangját filmekben is hallottam. Gyerekkoromban nagyon szerettem az Ízig vérig modern Millie című filmet. Sajnos újraszinkronizálták és az eredeti magyar változat csak videón van meg. Julie Andrews volt a főszereplő és Vándor Éva volt a magyar hangja. Pár percet beszélgettem a színésznővel. Nagyon kedves volt. Óriási élményt jelentett ez számomra! J Szereztem autogramot is. Egy másik színésznővel is beszélgettem, de nem volt ismerős a neve. A színház terem ahol az Oscart bemutatták ugyanaz volt, ahol óvodás koromban láttam egy mesés színdarabot még 1993-ban. A színházterem nem változott sokat az évek alatt. Elég sokan voltak és mindenki, köztük én és az édesapám is jól szórakoztunk. Én színházban utoljára 2012-ben voltam a nővéremmel, ahol a Mezítláb a parkbant néztem meg. Érdekes, hogy színdarab hosszabb, mint a filmváltozat. Az Oscarnál is ez volt. Mintha nyújtanák a történetet. De ez jó. Így hosszabb ideig tart. J Lehet máskor is elmegyek majd színházba. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.