2015. november 17., kedd

Megjelent Laura Pausini új albuma!

Az olasz énekesnő Laura Pausini új albumot adott ki Simili címmel. Spanyol verziója a Similares is a boltokba került. Én nagyon örültem neki mikor nekem is meglett. Nekem a 2 lemezes Deluxe változat van meg. Nagyon tetszett az új albuma. Most hallgattam meg nemrég és le vagyok nyűgözve tőle. A "Lato destro del cuore" című kislemez még szeptember 25-én jelent meg. Ez a dal elsőként hallható az új albumon amely előtte platina, aztán aranylemez lett. 
Olaszországban november 6-án, aztán a világban 13-án jelent meg deluxe, normál és bakelit lemezen. Laura Pausini előző évben rengeteg koncertet adott. 2013-ban karrierjének 20. évfordulójának alkalmából kiadott egy 2 lemezes válogatás CD-t 20 Grandes Exitos/20 Greatest Hits címmel, aztán tavaly egy duettes, deluxe  változatot. Az énekesnő jelenleg a La Banda című tehetségkutató műsorvezetője Ricky Martinnal és Alejandro Sanz-szal. Laura Pausini hazánkban nem koncertezett pedig jó lenne ha az ő zenéjét is megismernék a hazaiak. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.